צ'אטים נמחקים בפתאומיות

תקלות בגרסה החדשה של וואטסאפ: זה ההסבר של החברה

עדכון הגרסה של "וואטסאפ ווב" הביא לתלונות רבות מצד משתמשים הסובלים מבעיות ומחסור בפיצ'רים שהיו רגילים אליהם. בחברה אמרו שבגלל שמדובר בכלי עבודה, הם העדיפו להוציא את הגרסה המינימלית שתתפקד, ובהמשך יתווספו אליה הפיצ'רים שהיו בגרסה הקודמת
וואטסאפ ווב

בשבועות האחרונים השיקה חברת 'מטא' (פייסבוק לשעבר) עדכון חדש לגרסת הוואטסאפ במחשב, 'וואטסאפ ווב', שבה יוכלו המשתמשים להפעיל את הוואטסאפ גם בזמן שמכשיר הפלאפון אינו פועל, או נמצא באזור ללא קליטה.

אבל מאז השקת הגרסה, משתמשים רבים מתלוננים על תקלות חוזרות ונשנות ועל איטיות יוצאת דופן בזמן השימוש בגרסה החדשה – תקלות שלא היו בעבר.

כך גם, משתמשים מדווחים על מחיקה פתאומית של צ'אטים מהתקופה שלפני השקת הגרסה החדשה, מה שעורר אכזבה בקרב משתמשי גרסת המחשב.

החברה התייחסה לתלונות ומסרה כי "התקלות ידועות לנו והן נובעות מהעלאת הגרסה החדשה, אנו פועלים לתקן את כל הבאגים בהקדם". בחברה אמרו שבגלל שמדובר בכלי עבודה, הם העדיפו להוציא את הגרסה המינימלית שתתפקד, ובהמשך יתווספו אליה הפיצ'רים שהיו בגרסה הקודמת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן