הכניסה לנשים בלבד?

תסכול: נשים חרדיות מתלוננות על ההתנהלות במכון הכושר באשדוד

נשים חרדיות, תושבות אשדוד, המתאמנות במכון הכושר 'פרופיט', טוענות על התנהלות שאינה הולמת את תקנון המכון לפיו "הכניסה לנשים בלבד" • תגובת הנהלת המכון: "לא מכירים את התלונות הללו" • 'חרדים אשדוד' עם הפרטים המלאים
השלט "הכניסה לנשים בלבד" בפתח

נשים חרדיות מהעיר אשדוד טוענות כי הנהלת מכון הכושר 'פרופיט' בעיר, מְפֵרָה את ההגבלות שהיא עצמה קבעה, לפיהן המתחם מיועד לנשים בלבד, ובכך גורמת עוול גדול כלפי הלקוחות מהמגזר החרדי.

על פי תלונות שהגיעו לידי 'חרדים אשדוד', למרות השלט הברור האוסר לגברים להיכנס למתחם – מאמנים גברים, וכך גם בני זוג של מתאמנות במקום, נכנסים למתחם ללא שום הגבלה מצד עובדי המכון. מאידך, בהנהלת המכון טענו בשיחה ל'חרדים אשדוד' כי מאמנים נכנסים למתחם רק כאשר מתבקשים לתקן מתקן כלשהו ורק לאחר שמעדכנים את המתאמנות. טענה שהוכחשה על ידי מתאמנות במקום.

לטענת נשים חרדיות המתאמנות במקום, הן מגיעות למכון הזה באופן ספציפי מכיוון שההנהלה הצהירה על כניסה לנשים בלבד, אך למרות ששילמו ממיטב כספן, הן נקלעות לסיטואציות הלכתיות בעייתיות בניגוד מוחלט לרצונן.

"במתחם מתקני הכושר, מתאמנים לפעמים פותחים את הדלת ואז מתנצלים שלא ידעו שהנשים מתאמנות שם. מדוע לא מתקינים מנעול וכדומה?" תוהה אחת המתאמנות החרדיות בשיחה עם 'חרדים אשדוד'. "כך גם נוצרה תקלה בדלת הזכוכית שגורמת לה להישאר פתוחה באופן חלקי, עובדה שגורמת גם היא לחוסר נוחות מבחינה הלכתית".

יצוין כי גם באתר האינטרנט של 'פרופיט', ההצהרה על "כניסה לנשים בלבד" מופיעה בצורה בולטת מאוד בדף הבית: "סניף פרופיט אשדוד משתרע על פני 1500 מ”ר, בו ציוד כושר מהמתקדמים בעולם, סטודיו חוגים מפנק, מתחם המיועד לנשים בלבד".

ממכון הכושר 'פרופיט' נמסר בתגובה ל'חרדים אשדוד': "במועדון הכושר המעורב קיים חדר לנשים בלבד, המתחם מופרד משאר חדר הכושר ותלוי עליו שילוט בולט שהכניסה לנשים בלבד. אנו לא מכירים את התלונות הללו, כל תלונה אשר מגיע אל הנהלת הסניף מטופלת בהקדם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אורי
1 שנה לפני

מקום שלא מכבד את עצמי ולא עומד בכללים שהציב

חמימו המאמן השמן
1 שנה לפני

העיקר לצאת משם למלתחה עם טייץ זה צנוע מבחינתן

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן