גם בעיריית אשדוד

לאחר הפגנת הימין ונאום רוה"מ: תמה שביתת ההסתדרות והמועצות האזוריות

יום קשה שלא זכור כמותו מקום המדינה עבר על עם ישראל. מאות אלפים יצאו להפגין משני צידי המתרס ונראה היה שהמשק בדרך להסגר והקרע בהם יתרחב למצב בלתי הפיך. ההסתדרות הכריזה על שביתה שחלה גם על עובדי העיריות ונותני השירותים וגם עיריית אשדוד נאלצה להשתתף בשביתה היות ועובדיה נמצאים תחת מטריית ההסתדרות הכללית. לפני זמן קצר נאם ראש הממשלה בנימין נתניהו על מעין "חישוב מסלול מחדש" ובשל כך, הודיע מיד יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד על סיום השביתה.

הפגנת הימין הערב בירושלים. צילום: רגבים

 

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, בתגובה לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מברך את ראש הממשלה על עצירת תהליך החקיקה ועל הבחירה באחדות העם. אני אהיה הראשון לסייע לראש הממשלה נתניהו, בהובלת משא ומתן ליצירת רפורמה אשר תנוסח בהסכמה משותפת בין הצדדים, ותביא לאיחוד הקרעים בעם. אני קורא לכל חבריי בממשלה ובכנסת, משמאל ומימין, השאירו את האגו בצד וראו את טובת העם ואת עתיד החברה הישראלית לנגד עיניכם. במשמרת שלנו מתרחש אירוע, מהגדולים והקשים בתולדות העם, ועל כולנו לגלות אחריות ומנהיגות למען עתיד ילדינו.

 

 

"בעקבות הודעת ראש הממשלה אני מודיע כי תופסק השביתה במשק, עליה הכרזתי הבוקר. אני מודה לכל השותפים למהלך: ראשי המשק ונציגי המעסיקים, ראשי הוועדים, העובדות והעובדים, חברי הנהגת ההסתדרות ועובדי ההסתדרות. יחד נחזיר את מדינת ישראל לדרך הנכונה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן