חוף נפרד?

תיעוד: פירצות חמורות בחוף הנפרד בעיר

פירצות חמורות בחוף הנפרד הרבנים: המקום עדיין לא כשר ואין להגיע. העירייה: כבר השבוע יחלו בעבודות במקום. סגרע"ה: בקרוב חוף נפרד נוסף
פירצות חמורות מכל הכיוונים | קרדיט: חרדים אשדוד

עונת הקיץ כבר החלה, ותושבים רבים כבר מבלים עמוק בתוך הים. גם הציבור החרדי שעוד חלקו הגדול נמצא עדיין בתקופת 'בין הזמנים' (עד לראש חודש אייר) מגיע בהמוניו לחוף הנפרד.

דיווחים רבים הגיעו לידי רבני העיר וחברי מועצת העיר החרדים על פירצות חמורות במחיצות בחוף הנפרד. מה שגורם שהחוף ממש לא נפרד.

החוף כיום פרוץ מכל הכיוונים קרדיט: חרדים אשדוד
פירצות חמורות עד לרגעים אלו | צילום: חרדים אשדוד

ל'חרדים אשדוד' נודע כי אכן הרבנים מודעים לפירצות, שאירעו במהלך החורף האחרון כבכל סוף חורף, והיות והשנה החורף נמשך ממש צמוד לפסח עדיין לא הספיקו להכשיר ולתקן את הפירצות, וכי עבודות הקבלן לתיקון הפירצות יחלו החל מהשבוע (לאחר יום העצמאית). ועד לסיום העבודות החוף אינו כשר, ולא ניתן להגיע למקום.

דוגמא למחיצות מחוף ת"א שאושרו ע"י הרבנים, ויבוצעו בחוף הנפרד באשדוד השבוע
דוגמא למחיצות מחוף ת"א שאושרו ע"י הרבנים, ויבוצעו בחוף הנפרד באשדוד השבוע

עוד נודע כי השנה מתוכנן להחליף את כל המחיצות למחיצות איכותיות ויקרות, אחרי שעברו בדיקה ואושר ע"י רבני העיר. מדובר בהשקעה רבה שעיריית אשדוד לאחר פעילות חברי המועצה מול ראש העיר הביאו לתוצאות רבות. כמו כן שטח החוף כולו הורחב לרווחת הציבור הגדל בעיר.

הרב יחיאל וינגרטן יחד עם הרבנים ויו"ר החופים אריה תורג'מן, ומנהל החוף הנפרד טל בסיור במקום ובהוראות אחרונות לקראת הקיץ
הרב וינגרטן יחד עם הרבנים ויו"ר החופים אריה תורגמן, ומנהל החוף הנפרד טל בסיור במקום ובהוראות אחרונות לקראת הקיץ (באדיבות המצלם)

סגן ראש עיריית אשדוד הרב יחיאל וינגרטן מברך את פעילות עובדי העירייה, ומדגיש כי פנה לגורמים בעירייה בבקשה לקבל חוף נפרד נוסף לציבור החרדי, וכי כולו תקווה שהבקשה תענה בחיוב, וכי יש לקחת בחשבון כי הכשרת מקום חדש כולל התקנת מחיצות – תימשך זמן. אך זה חייב להתחיל בקרוב, וכי הדברים נבחנים מול הגורמים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן