זעזוע ושאט נפש

תיעוד: דוכן תפילין הותקף באנטישמיות. סגן השר האשדודי מגנה בחריפות

תיעוד מטריד שמפורסם בשעות האחרונות מציג אניטשמיות כנגד תלמידי ישיבה צעירים מחב״ד המפעילים דוכן להנחת תפילין כמידי יום שישי כאשר רכב חולף לצידם ומתוך שנאה זורק לעברם ביצים מהחלון • סגן שר התרבות האשדודי יעקב טסלר: ״קורא לגנות את המקרה הקשה ולרשויות החוק למגר את התופעה הקשה ואת ההסתה הפרועה כלפי ערכים מקודשים, דת ומסורת ישראל״

הביצים נזרקו בביזון ואנטשימיות לעבר התפילין

פירות ההסתה: בשעות האחרונות מפורסם תיעוד ובו נראים מספר תלמידי ישיבה צעירים המפעילים דוכן להנחת תפילין בנס ציונה כמידי יום שישי. כאשר לפתע רכב שחולף לצידם נעצר ובאנטישמיות זורק ביצים לעברם וממשיך בנסיעתו.

תלונה הוגשה במשטרה.

התיעוד אותו אנו מביאים לפניכם מרתיח וכואב לכל יהודי באשר הוא, וזכה לגינויים רבים:

סגן השר במשרד התרבות ח״כ יעקב טסלר, תושב אשדוד מצטרף אף הוא לגינויים, ואמר:

״המום ומזועזע מהפגיעה הציבורית הקשה כלפי התפילין הקדושות היום (ו׳) שהותקפו בביזיון בדוכן להנחת תפילין של חב״ד בנס ציונה.

לא יעלה על הדעת כי ידיים יהודיות יורמו לפגוע ולבזות את התפילין בפרהסיה בארץ ישראל, ואין שום סיבה שתצדיק התנהגות ברברית וחסרת ערכים מעין זו.

אני קורא לגנות את המקרה הקשה ולרשויות החוק למגר את התופעה הקשה ואת ההסתה הפרועה כלפי ערכים מקודשים, דת ומסורת ישראל״.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף:

״ההתקפה המזעזעת כנגד דוכן התפילין בנס-ציונה תוך ביזוי התפילין הקדושות היא חמורה מאוד. אני פונה לראשי האופוזיציה לפעול ככל יכולתם להורדת מפלס האיבה בקרב הציבור, לעצירת ההסתה כנגד מי שאינו חושב כמותם וכנגד ציבור שומרי התורה והמצוות. בימים אלו עלינו להתאמץ ולהרבות באהבת חינם״.

שר ירושלים ומסורת מאיר פרוש אמר:

"ההסתה החמורה נגד ציבור שומרי המצוות מביאה שוב לתוצאות מזעזעות של אלימות נגד סממנים יהודיים. אני שב וקורא לראשי השמאל לעצור את רכבת ההסתה, פן יהיה מאוחר מידי".

יו"ר ש״ס בנס ציונה ערן רפאל אומר:

״דורש מקברניטי העיר לגנות בתוקף את המקרה. אלו הם פירות הבאושים של המלחמה בצביון היהודי וההסתה החמורה בשבועות האחרונים כנגד הציבור הדתי בכלל ובנס ציונה בפרט".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
נחום
1 שנה לפני

פירות ההסתה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן