קורע את הלב

תושבת אשדוד ושני ילדיה יפונו מהדירה עקב החלטת בית המשפט

תושבת אשדוד אם חד הורית ושני ילדיה הקטנים יאלצו להתפנות מביתם תוך 60 יום עקב חוב לבעל הדירה כך פסק בית המשפט ותשובתם של גורמים בעירייה לחרדים אשדוד

Freepik

משפחת א' מאשדוד (שם בדוי, השם שמור במערכת) עוברת טלטלה זה מספר שנים. מבעיות לבעיות שונות שלא נגמרות. כשלאחרונה, ההורים נאלצו להתגרש ומצבם הכלכלי מדרדר מרגע לרגע. אין מה לאכול בבית ואין איך לממן טיפולים רפואיים לצערנו.

ותמוה ומכעיס עוד יותר הבעל שעזב את הבית, לומד בכולל שבעליו הוא גם בעל הדירה שלו וההסדר הוא, שאת תשלומי השכירות יקזזו משכר הלימוד של הכולל, אלא מה, הבעל התחכם והודיע לכולל שהוא כבר לא גר בבית ואין לקזז לו יותר את תשלום השכירות ממלגת הלימודים של הכולל כאילו, שמי שגר שם אין אלו ילדיו שלו ותשלומי השכירות נפלו על האישה לבדה שקורסת מעומס הכלכלי והנפשי. עקב כך, שנה וחצי המשפחה לא מצליחה לשלם את דמי השכירות שהגיעו לכמעט 50,000 ש"ח ובעל הדירה פנה לערכאות וכאמור השופט קבע שיש להוציאם מהבית תוך 60 יום מספרת לנו האישה.

האישה שגם ככה קורסת לא מוצאת מקום לנפשה ובנוסף לכל הצרות גם בית לא יהיה לה בעוד מספר שבועות.

בפניה של מערכת חרדים אשדוד לגורמים בעירייה התקבלה תגובה מחממת את הלב שנתנה תקווה ואור בקצה המנהרה וכבר בטווח זמן המיידי יצרו קשר עם האישה ויבדקו כל האופציות דרך הגורמים הרלוונטים שבאחריותם לעזור למשפחה במסגרת האפשר.

 

מי שמעונין לתרום מוצרי מזון או כל סיוע כלכלי אחר מוזמן לפנות אלינו

נמשיך לעקוב

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן