צפירת הרגעה או קריאה למלחמה

תוקף חזיתית את החרדים אבל מרגיע: "לא אלך בדרככם – אנחנו ממשיכים לעבוד"

אחרי שראשי הסיעות החרדיות באשדוד השיבו לדברי סגן ראש העיר סניה כצלנסון על כך שאשדוד תישאר פתוחה בשבת כעת תורו להגיב • אלי נכט מגיב גם הוא: ״התושבים מצפים למעשים ולא לסיסמאות״

לאחר שהיה נראה כי סגן ראש העיר שמעון כצלנסון סולל את דרכו מחוץ לקואליציה כעת נראה כי החליט להישאר עתה בפנים. בהודעה שפירסם כעת תוקף ומשיב לראשי הסיעות החרדיות אבי אמסלם (ש״ס) ויחיאל וינגרטן (אגודת ישראל) בעיר שתקפו את דבריו על כך שאשדוד תישאר פתוחה בשבת.

״אני מבין שהממשלה החדשה עשתה לחברי המועצה החרדים תאבון לשנות סדרי עולם גם באשדוד. עם כל הכבוד לממלא מקום ראש העיר, אבי אמסלם, הקואליציה לא מתנהלת לפי הגחמות של הסיעות החרדיות והתכנית שלהם להכתיב את סדר היום הציבורי לא כל כך עובדת.

אז על מי הם מוציאים את התסכול? כמובן שעליי.

אם ארבע שנים אני "עושה מה שבא לי", למה רק עכשיו נזכרתם להגיב? סיעתי עושה הכול בכל החזיתות כדי שההתפתחות של אשדוד תהיה לטובת כלל התושבים – חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים כאחד. את החיבור של אזור התעשייה למחלף יבנה דרום אנחנו מבצעים עבור כולם, המצודה והפארק האקולוגי פתוחים לכולם, אגם המרינה יהיה פתוח לכולם, וכן – גם בשבת.

ואנחנו מקדמים גם אטרקציות ומקומות שיהיו פתוחים בשבת. כמו שאני לא מתערב בבניית בתי כנסת ברובע ז', ככה אתם לא צריכים להתערב בפיתוח שאני עומל עליו עבור הציבור החילוני.

ראשי הסיעות החרדיות רוצים לעורר מלחמת דת לפני הבחירות המקומיות. אני לא אלך בדרכם. כל המקטרגים שמחפשים איך להוציא את סיעת "אשדוד ביחד" מהקואליציה יכולים להירגע – אנחנו ממשיכים לעבוד.

יש לנו מלא אנרגיה ורצון לסיים את כל הפרויקטים שנמצאים עכשיו בביצוע – קאנטרי קלאב, אגם המרינה, שיפוץ טיילת חוף לידו והקמת הגלגל הענק, שיפוץ חוף הקשתות, חיבור למחלף יבנה דרום, הקמת חניון ברוב הסיטי, שיפוץ המזח הצפוני של המרינה, הקמת מתחם איקאה, בריכה רובעית ברובע ט', חניון קרוואנים ועוד הרבה״.

מאידך, סגן ראש העיר אלי נכט מגיב ל׳חרדים אשדוד׳ על הסערה:

״תקופת הבחירות החלה, אז נשמע הרבה פופוליזם בזמן הקרוב – הבעיה היא שהתושבים מצפים למעשים ולא לסיסמאות לקראת מועד הבחירות״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן