שתי תאונות דרכים אירעו היום (ראשון) באשדוד, ובשתיהן נפצעו באורח בינוני ילד בן 9 ונערה בת 15. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו לנפגעים טיפול ראשוני בזירות השונות, ולאחר מכן הם פונו להמשך טיפול בבית החולים.
התאונה הראשונה אירעה ברחוב בני ברית, סמוך לפינת רחוב יצחק הנשיא, שם נפצע רוכב אופניים בן 9 לאחר שהיה מעורב בתאונה עם רוכב קורקינט.
חובשי איחוד הצלה שלומי מושקוביץ, יעקב עטיה ודור פרידמן סיפרו: “מדובר ברוכב אופניים שהיה מעורב בתאונה עם רוכב קורקינט. הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני”.
זמן קצר לאחר מכן הוזעקו צוותי איחוד הצלה לרחוב האדמו”ר מפיטסבורג בעיר, בעקבות דיווח על הולכת רגל בת 15 שנפגעה מרכב.
חובשי איחוד הצלה אליהו חיים מנצור ויעקב עטיה מסרו: “מדובר בהולכת רגל שנפגעה מרכב. הענקנו לה טיפול רפואי והיא פונתה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבה מוגדר בינוני”.
נסיבות שתי התאונות אינן ידועות בשלב זה.