"חרדים להנדסה"

שר העבודה בביקור בישיבה התיכונית: "אות ומופת להצלחה"

שר העבודה יואב בן צור בסיור בישיבה התיכונית טכנולוגית להנדסאים - 'אור עתיד' בגן יבנה: ״רפורמת החינוך היוצר של האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה מצילה בני נוער רבים מהמגזר הדתי - חרדי ומובילה אותם להישגים מקצועיים וסוללת את דרכם לדרך המלך״

 

במסגרת רפורמת חינוך היוצר, שר העבודה יואב בן צור קיים היום סיור בישיבה התיכונית טכנולוגית אור עתיד 'גן יבנה' המונה כיום למעלה מ-140 תלמידים בתיכון ולמעלה מ-30 תלמידים בישיבת ההסדר – פרויקט הדגל של משרד העבודה, רשת החינוך עתיד וחברת חשמל ללימודי הנדסאות למקצועות החשמל, מלווה בצוות המקצועי במשרד העבודה ומנהל האגף להכשרה מקצועית ניצן ממרוד.

מנכ״ל רשת החינוך עתיד רו״ח יוסי ממו ומנהל בית הספר הרב  מאיר ענתבי הציגו בפני השר את מגמות הלימוד, שיתוף הפעולה עם חברת חשמל, ההישגים והביקוש הגבוה בשנתיים האחרונות, עליה של עשרות אחוזים במספר התלמידים המבקשים להשתלב בלימודים תורניים מעמיקים עם הכשרה מקצועית מתקדמת בתחומי החשמל, תקשורת מחשבים ומערכות מיגון.

במעמד השר, חנכו תלמידי ביה״ס קישוט קיר מפואר מלא הוד  בכניסה לבית הספר בנושא רבני ישראל בדור האחרון, בקישוט מובאים ציטוטים ומשפטים מעוררי השראה מגדולי האומה שעוצבו באמצעות חומרים חדשניים, ומעבירים מסרים עוצמתיים מהקיר. בבנית הקישוט לקחו חלק התלמידים המוכשרים כשכל מגמה תורמת את חלקה ידיעותיה וכישוריה.את הקיר הפיקו ועיצבו משרד הפרסום "אלונים" המלווה את הישיבה בייעוץ אסטרטגי ומיתוג

לאחר מכן המשיכה הפמלייה לסיום מסכת שנערך ע"י התלמידים לציון הודיה לה' ונס ההצלה של אחד התלמידים היקרים נ"י.

השר וצוות המשרד סיירו בכל מגמות החשמל והנדסאות וקיבלו הסבר מפורט מהמורים והתלמידים על המערכות המקצועיות הנלמדות.

הנוכחים הביעו את התפעלותם מהקצב הלימודי של התלמידים שמגיעים למסגרת ללא כל יידע מוקדם ובתוך שנים בודדות מצליחים לסיים תואר הנדסאי הודות לצוות המסור של הישיבה.

 

שר העבודה, הרב יואב בן צור: ״הנערים הללו שבונים את עתידם כבר בשנים הצעירות של חייהם יתרמו במהלך חייהם תרומה אדירה לפריון המשק. רשת החינוך 'עתיד' במגזר החרדי מהווים אות ומופת להצלחה, ומראים שניתן לשלב בהצלחה חינוך תורני מעמיק עם הכשרה מקצועית איכותית. תיכון אור העתיד מציע מסלול חינוכי ייחודי המשלב חדשנות טכנולוגית עם ערכים רוחניים, תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של נוער חרדי. גישתו פורצת הדרך של בית הספר תורמת רבות להצלחתם של התלמידים הן ברמה הרוחנית והן בהשתלבותם בקהילה ובשוק העבודה״.

יוסי ממו, מנכ״ל רשת החינוך עתיד, הדגיש את חשיבות השותפות עם המגזר החרדי: ״בתי הספר החרדיים בשיתוף משרד העבודה מהווים השלמה לחינוך החרדי כמכלול, המעגנים מצד אחד את ערכי המסורת והדת לצד לימודי מקצוע״.

 

הרב מאיר ענתבי, ראש הישיבה: הודה לשר בן צור על פעילות המשרד בהקמת הפרויקט וציין כי רשת החינוך 'עתיד' ״מהווה מעטפת איכותית שמקשיבה לנפש התלמיד, מאמינה ומצמיחה בו רצון וכוח להצליח ברוחניות ובגשמיות״. אנו מלאי תודה והערכה על תרומתם הרבה של השותפים כולם להצלחת בית הספר ורווחת תלמידיו. מי ייתן ונמשיך להוביל ולשגשג כתיכון ולהעניק תחושת מסוגלות, שייכות וגאוות יחידה לתלמידינו הנפלאים ולצוות החינוכי המסור והמיומן. תודה ששמתם לב להצלחה."

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שרה
3 חודשים לפני

יש ר כח

אליהו אוחנה
3 חודשים לפני

חרדים שמצליחים לשלב את לימודי הקודש ולימודי המקצוע.
כל הכבוד

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן