בשורה משמחת

שרת הפנים שקד וראש העיר מפגישתם אמש: בשנים הקרובות ישוחררו אלפי יחידות דיור בעיר

בביקור אמש (שלישי) של שרת הפנים שקד יחד עם ראש עיריית אשדוד הודיעה השרה שקד כי בשנים הקרובות ישוחררו אלפי יחידות דיור בעיר. וכי תעשה כל מאמץ למצוא תקציב להכפלת כמות המיטות בבית החולים אסותא בעיר.
ראש העיר אשדוד: יחיאל לסרי

בבוקר אמש נועדה שרת הפנים אילת שקד יחד עם ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי וסגניו בבניין העירייה, בפגישה עלו צרכי תושבי העיר, כשבסיום המפגש סיירו גם בבית החולים אסותא בעיר.

לאחר המפגש כתבה שרת הפנים שקד:
תושבי אשדוד היקרים,
הגעתי היום עם הנהלת משרד הפנים לפגישה עם ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, סגניו וצוות העירייה.
דנו בעיקר בתוכניות הדיור הרבות שמקדם ראש העיר ובדרכים לזרז את הליכי התכנון.
העיר אשדוד היא עיר איתנה, חזקה, מתפתחת מאד ומנוהלת בצורה יוצאת מן הכלל. אין סיבה שזוגות צעירים יעזבו את העיר למקומות אחרים בגלל מצוקת דיור.
המטרה שלנו בשנים הקרובות לשחרר אלפי יחידות דיור.
יש השקעה גדולה מאד בעיר בחינוך, בדיור וכמובן בבריאות.
משם המשכנו לסיור בבית החולים הציבורי בעיר ״אסותא״, בית חולים מרשים ומתקדם שהתפתח מאד בשנים האחרונות ומשרת את כל תושבי האזור.
יש צורך אמיתי להכפיל כמות המיטות בבית החולים וזאת משום שבית החולים מתקשה לתת טיפול רפואי ראוי עקב מיעוט מיטות, ביחס לצרכים וגודל האוכלוסיה.
אני אעשה כל מאמץ כדי שימצא לכך התקציב למימוש הפרוייקט.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי סיכם את המפגש:
משחררים חסמים, מאיצים את הבניה באשדוד.
פתחנו את הבוקר עם ביקור שרת הפנים, הגב׳ איילת שקד. הפגישה שקיימנו עסקה בעיקרה בשחרור חסמים בתחום הדיור, על מנת שנוכל לקדם את בנייתם של אלפי יחידות דיור ושטחי מסחר.
הצגתי בפני השרה את התוכניות המרכזיות לבינוי בעיר, הכוללות פרויקטים נרחבים להגדלת היצע הדיור, מתן מענה לצורך במיגון במסגרת תוכניות התחדשות עירונית, ויצירת מקורות תעסוקה נוספים.
אני מאמין כי בתוך זמן קצר נראה פריצת דרך משמעותית, שתביא בשורה לצעירי העיר ולותיקיה עם פתרונות מגורים והיצע דיור נרחב יותר.
אני מודה לשרה שקד על הנכונות, המחוייבות והרצון המשותף ליצר פתרונות, לשחרר חסמים ולהאיץ את פתרון משבר הדיור שפוקד את מדינת ישראל כולה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן