מרד ברחוב הספרדי באשדוד

ש"ס מתרסקת: מגרדת 3 מנדטים בסקר חדש

לאחר השמועות על התמודדותו של אבי אמסלם לראשות העיר אשדוד, נראה שברחוב הספרדי לא אהבו את המהלך וש"ס על פי סקר שהזמין מועמד לראשות העיר יוצא חבר העמים, מתרסקת לשפל חסר תקדים מבחינתה.

יפתיעו לרעה?! אמסלם ודרעי

צניחה חופשית ללא מצנח, אין דרך אחרת לתאר את ההתרסקות של ש"ס בסקרים קצת יותר מ 3 חודשים לבחירות. המפלגה שכיום היא הגדולה בקואליציה עם 6 מושבים יורדת בחצי בדיוק ומגרדת את ה3 מנדטים מלמטה.

בסקר שערך מועמד לראשות העיר יוצא חבר העמים ובו לראשונה סוקרים גם את אבי אמסלם לראשות העיר למרות שלא יצאה הכרזה רשמית, מקבלת תנועת ש"ס 7.9% מקולות הבוחרים שזה בדיוק חצי ממה שהביאה בבחירות דאשתקד.

מדובר על סטירת לחי מהדהדת לש"ס שהבינה שריצה של אמסלם תפגע בקולות למועצה אך לא צפתה התרסקות שכזו.

בציבור הספרדי זועמים על אמסלם שלטענתם "מוכר את העיר לשונאי דת". תצטט אותי בשמי אומר לנו דניאל אזולאי תושב אשדוד: "אני כל החיים שלי בחרתי ש"ס, אני וכל המשפחה. הפעם לא אני ולא משפחתי נצביע ש"ס. הם מתעסקים בנקמנות אישית ולוקחים אותנו איתם. כולם מבינים שאין לאמסלם סיכוי וכל המטרה שלו זה להפיל את לסרי, מה שאומר שיבוא לנו פה נכט או משהו כזה. אני שואל את עצמי איך הם לא מפחדים למכור את העיר לשונאי ה' בשביל נקמה אישית".

הנתונים דרמטיים עוד יותר אם לוקחים בחשבון שהסקר נערך לפני שמפלגת 'קול הלב' הכריזה על ריצה למועצה. ב'קול הלב' שהיא מפלגה ספרדית מסורתית מתכוונים לצאת בהודעה על ריצה מיד לאחר 9 באב ולשמש כבית למאוכזבי ש"ס הרבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
57 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
57 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שלום בן שיטרית
11 חודשים לפני

כבן משפחה מסורתית / דתית שתמכה לאורך כל הדרך בתנועת ש״ס בהנגת מר״ן הרב עובדיה יוסף, ולאור ההתנהלות הקלוקלת וחסרת האחריות של הרב אריה דרעי, אנחנו מסרים את התמיכה בש״ס
איפה הכרת הטוב בפועלו ומיסורותו לאורך שנים והקרבתו של ד״ר יחיאל לסרי למען הציבור הדתי, ולראייה התמיכה רחבת היידים של הרבנים באשדוד,יש מחלוקות וחילוקי דעות אפשר לגשר בארבע עיינים, אבל להריץ את אבי אמסלם לרשות העיר זה יגרום לאיבוד קולות ולאפשרות שמתמודד חילוני אנטי דת יהיה ראש העיר!!! בית המקדש השני נחרב על שנאת חינם, יהודים אנחנו

בן גוזי בני
11 חודשים לפני

אבי אמסלם שחרר את העיר
חזור לבית התמחוי

סימו
1 שנה לפני

גם אני בחרתי שס כל החיים השנה הכוח והקול שלי עובר לראש ת עיר חילוני

די לצחוק על הציבור
1 שנה לפני

בקרוב קורס כלכלי חדש: איך מגיעים מדירה בשכירות לקניית פנטהאוז בפרויקט הכי יוקרתי ברובע ז' – ממשכורת של סגן ראש עיר.

בהגשת אבי

זופניק
1 שנה לפני

חבל שדגל התורה לא מריצה מועמד למועצת העיר…….

ירון
1 שנה לפני

חבל. בלי הפילוג יכלו להצליח.
חבל שלא שומעים לרבנים

אבי
1 שנה לפני

רבני אשדוד קבעו לסרי ראש העיר הבא!

יוסי כהן
1 שנה לפני

מרדכי הלפרין: דאגה גדולה בש"ס באשדוד. סקר פנימי שנערך לאחרונה מגלה כי המפלגה בראשות אבי אמסלם, שכיום היא הגדולה בעירייה עם 6 נציגים, נחתכת בחצי ויורדת ל-3 מנדטים בלבד. לעומת זאת אגודת ישראל נשארת יציבה על ארבעה מנדטים שיש לה כיום.

*לכל העדכונים*

יעקב
1 שנה לפני

נערי הווצאפ קבעו אמסלם ראש העיר הבא

דודו
1 שנה לפני

רבני אשדוד קבעו יחיאל לסרי ראש העיר הבא

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן