״עומדים עלינו לכלותינו״

שני יהודים הי”ד נרצחו בפיגוע ירי סמוך ליישוב עלי

היום (ה') בשעה 17:08 התקבלו קריאות במוקד החירום 101 של מד"א על מחבל שפתח בירי לעבר אזרחים, בתחנת הדלק סמוך ליישוב עלי בבנימין. למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של מד"א הכוללים כוננים מיחידת האופנועים של מד"א, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של שני גברים יהודים הי״ד, בהם: גבר בשנות ה-20 וגבר כבן 57 | מחבל חוסל בזירה ע"י אזרח שהיה במקום.

זירת הפיגוע. קרדיט: דוברות מד״א

חובש בכיר במד"א אברהם אפלבאום סיפר: "מדובר בזירה קשה מאוד שהחזירה אותי לפיגוע הקודם שהיה במקום רק בחודש יוני האחרון וגם לשם הגעתי בין הראשונים. היום הגעתי מהר למקום וראיתי רכב שבתוכו יושב גבר בשנות העשרים מחוסר הכרה עם פצעי ירי, הוא ללא נשימה וללא דופק בסמוך לרכב שכב גבר נוסף כבן 57 מחוסר הכרה עם פצעי ירי. נער כבן 17 שהיה ברכב לא נפגע".

פאראמדיק מד"א שמואל ריינוס סיפר: "סרקנו את הזירה והגענו לפצועים ומיד התחלנו בבדיקות רפואיות שני הגברים היו ללא נשימה וללא דופק, ותוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם. מדובר בפיגוע קשה מאוד".

 

כך חוסל המחבל:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן