ונדליזם בעיר

שלטי פארקים בעיר הושחתו, במנהלת מתריעים: משחיתים שייתפסו ייקנסו!

בתקופה האחרונה מושחתים שלטים רבים בכניסות לפארקים ברובע ג' | במנהלת הרובע סיימו היום את חידוש כלל השלטים שניזוקו | ומתריעים: משחיתים שייתפסו ייקנסו!

השלטים המושחתים בכניסות לפארקים

דיווחים רבים של תושבים שהתקבלו למוקד העירוני של העירייה על שלטים בכניסות לפארקים ברחבי רובע ג' בהם על כללי שימוש בפארקים ניזוקים ומשוחתים.

המוקד העביר את הפניות למנהלת רובע ג' שם טיפלו בנושא מיד עם קבלת הפנייה, והיום סיימו בחידוש ובהחלפת כלל השלטים שניזוקו בהשחתות.

ממנהלת רובע ג' נמסר:

"לצערנו, בשל השחתה מכוונת ולא מכובדת של מספר שלטים בפארקים ברובע ג', פעלנו בצורה ממוקדת לחדש כלל השלטים. בשלטים הסבר והנחיות בכל הקשור לשהייה בפארקים, מה מותר מה אסור ואף פרטי התקשרות בכל הקשור לבקשה לקיום אירוע בתוך פארק. אנו מודים להקפדה לשמירה על הפארקים ועל השלטים בהם. משחיתים שייתפסו ייקנסו! כמו"כ אנו מודים מקרב לב לאגף הנטיעות על הובלת הטיפול בשלטים בשיתוף מינהלת הרובע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
נהוראי
2 שנים לפני

השלטים זה נחמד אבל מה עם הרעשים בלילה מהפארקים. יושבים חבורות ועושות רעש ושותה אלכוהול. שיעשו גם סיורים בערב ולילה שיראו מה קורה שם.

חיים
2 שנים לפני

כל הכבוד שמחליפים את השלטים האלה, חלקם היו ממש במצב לא טוב. חבל שיש תושבים שמרשים לעצמם לקרוע אותם ולקשקש עליהם. זה לא מכובד לעיר שלנו.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן