זיכוי הרבים

שליחי הרבי פשטו הבוקר על כניסת בית העלמין למבצע “הנחת תפילין”

כמידי שנה ביום הזיכרון שליחי הרבי מליובאוויטש בעירנו מקדמים את פני הבאים, החל משעות הבוקר המוקדמות בבית העלמין הצבאי כשהם מציעים לכל הבאים להניח תפילין.

הרה"ח ר' שניאור זלמן גודמן משלוחי הרבי לארץ הקודש ומנהל בית חב"ד באשדוד, לא מוותר לאף יהודי, כך הוא ניגש לכל יהודי באשר הוא בפנים מאירות ומחייכות, בוא תזכה להניח תפילין, כך הוא זוכה בזה אחר זה להכניסם לאוהל מבצע הנחת תפילין הממוקם בסמוך לבית העלמין הצבאי. אחרים ש"מסרבים" עונים לו חזרה, כבר הינחנו לפני שאנו מגיעים הנה.

באוהל מבצע הנחת תפילין משתתפים בניו וגם חתנו שליח הרבי בסיטי הרב יוסף פרידמן, המסייעים לכל אחד ואחד להניח תפילין עם אמירת פרשת "שמע ישראל" וכך מזכים את הרבים במצוה יקרה וחשובה זו.

גם כאלו שכבר הניחו תפילין, לא הסתירו את התרגשותם ובירכו את השליחים המסורים על היוזמה הברוכה, כך הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, חיזק את ידיהם במבצע החשוב שהרבי מליובאוויטש ביקש לחזק ולזכות יהודים בהנחת תפילין, שהיא המצוה המיוחדת שהושוותה לכל התורה כולה וציין שזה קידוש ה' וזיכוי הרבים נפלא בכל פעם שהינכם מגיעים לכאן ביום זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן