אזהרה חמורה

שימו לב: בחסידות מזהירים מ"עוקץ המשכנתאות" – נציגים חרדים פונים אליכם טלפונית

ארגון 'אהבת חסד' של חסידות בעלזא מפרסם אזהרה לחסידים, בה מזהירה "מפני עוקץ של חברה למיחזור משכנתאות". בארגון לא ציינו את שם החברה, שמעסיקה גם חרדים, מחשש לתביעה משפטית
שיחת טלפון. אילוסטרציה

בחסידות בעלזא מפרסמים אזהרה "מפני עוקץ של חברה למיחזור משכנתאות". בהודעה מטעם ארגון 'אהבת חסד' צוין כי ‏"לצערנו איננו יכולים לציין במפורש את שמה של החברה, עקב הסיכון להיקלע מול תביעה משפטית".

‏באזהרה שפורסמה, ושתוכנה הגיעה לידי 'חרדים אשדוד', נכתב כי בתקופה האחרונה פעילה בשוק חברה המציעה שירותי מיחזור משכנתאות, שבעליה חילונים אך מעסיקים גם עובדים חרדים, ולאחרונה התחילה לפנות טלפונית לרשימת אברכי החסידות בהצעה למיחזור המשכנתא, עם הבטחה לחיסכון כספי גדול.

‏"מעבר לכך שאין לנו כרגע מידע האם ההצעות שלהם אכן משתלמות – ה'עוקץ' העיקרי הטמון בהצעתם הוא, שגם אם בסוף הלקוח אינו ממחזר את המשכנתא, אם בגלל שהצעתם לא מספיק טובה או בגלל כל סיבה אחרת, הוא נדרש בכל מקרה לשלם לחברה למעלה מעשרת אלפים שקלים, ההולכים לטמיון", נכתב באזהרה.

‏בארגון ציינו כי אנשים נופלים בפח מכיוון "ש‏חיוב גבוה והזוי זה טמון באופן מתוחכם בין עשרות סעיפי החוזה, ומרבית הלקוחות אינם מודעים לכך ומתוודעים לזה רק בסוף התהליך". החברה כבר הצליחה להפיל ברשתה משפחות חרדיות רבות, ביניהן משפחות מהחסידות.

‏לסיום נכתב: "אנו קוראים בזאת לכל אנ"ש שיחי', שלא ללכת שבי אחר חלקלקות לשונם של נציגי חברה זו ודומיה, גם כאשר מדובר בנציגים חרדים ואפילו חסידים. ובאופן כללי – כדאי להיזהר שלא להתפתות אחרי הצעות טלפוניות, במיוחד מחברות שאינן מוכרות, וכן מומלץ שלא לחתום על הצעות בלי להתייעץ עם גורמים מקצועיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
נווה
1 שנה לפני

זה נכון ב100 אחוז גם אני נפלתי ברשת שלהם.

אשדודי
1 שנה לפני

ההוא בתמונה לא חסיד. למה שמתם ליטאי?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן