'סביבונים' שוב מפתיעים

שיא של 100 עמודי תוכן: זו החוברת שבדרך לתיבות הדואר שלכם

בסגנון אשדודי ייחודי, עם מיטב היוצרים והסופרים, יותר תוכן ויותר אתגרים ולכל בני הבית - כך נראה סביבונים של תשפ"ד מבית היוצר של צוות מאוגדים

שער חוברת סביבונים

הפקת הדגל השנתית של 'מאוגדים' לחג החנוכה – מחולקת בימים אלה בתיבות הדואר שלכם. "השנה", כך מספרת לנו המפיקה הגב' מפר, "הנחו אותנו במאוגדים להרחיב את החוברת בעוד עמודי תוכן, הושם דגש מיוחד על יותר אתגרים, יותר הפעלות חוויתיות. התוצאה היא יצירת מופת בטעם אשדודי ייחודי".

אחרי חודשים של אירועים מושבתים ואולמות סגורים, למידה חלקית ושיגרת חירום אשדודית – גם 'סביבונים' נראה אחרת. שעות ארוכות של מחשבה והשקעה של מאות אלפי שקלים הופכים את 'סביבונים' של שנת תשפ"ד למארג יוצא דופן של תוכן ותעסוקה משולבים.

שיא חדש של כמאה עמודים הכוללים שיתופי פעולה ייחודיים עם כותבים ויוצרים אשדודיים ופרויקטים חדשניים שנבנו במיוחד עבור 'מאוגדים': מסע מצולם עם הרב ישראל גולדווסר, אירוע תוכן וירטואלי עם המנחה מ. ירושלמי, מחוזות רחוקים עם הסופרת מ. מוזסון ועוד עשרות עמודי תוכן מדהימים למבוגרים, נוער וילדים.

"הפעם זה לא מגזין", מספרים מי שנחשפו לתכנים המרתקים, "הפעם זו יצירת ענק של אווירה ותעסוקה משפחתית. לא חוברת, אלא ערכת תוכן מאתגרת לצד כלים ותוכן מחזק. וכמובן שהכל על פי הכללים, מרחב מוגן, מסונן ומנופה בשבע נפות של טעם יהודי מקרב לבבות".

אכן, באשדוד זו כבר מסורת של שנים: עם ריחות ראשונים של חנוכה מופיעה חוברת 'סביבונים' וכובשת כל בית, כשהיא הופכת לשיח משותף וסמל מובהק לייחודיות האשדודית המופלאה – מגוון של חסידויות וקהילות קודש המאוגדות יחד, כאיש אחד, במרקם של שותפות, אחדות וחמימות אנ"ש.

עכשיו בנקודות ההפצה ובתיבות הדואר! חפשו את חוברות 'סביבונים' המופצות בימים אלו על ידי 'מאוגדים' ותהנו משעות קסומות של חווית ידע ומשפחה, תוכן ספרותי ואומנותי, כתבות ידע ויזואליות, מדורים אקטיביים ופעילויות נושאות פרסים יוקרתיים במיוחד לחברי 'מאוגדים'.

יש לציין, שהקצאת המשאבים להפקה הגדולה של סביבונים לא הייתה פשוטה לאור המלחמה וההוצאות הרבות הכרוכות בה שהעירייה נדרשת לעמוד בהן. האחראים על מאוגדים עמלו על כך רבות ובסייעתא דשמיא המיזם אושר במלואו ויצא לדרך. מי שנחשפו כבר לתכני החוברת מספרים על סגנון ייחודי בשנה זו: "החוברת שזורה באתגרים והפעלות שמדברים בקודים אשדודיים פנימיים, כפי שאומרים זר לא יבין זאת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
13 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
13 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
עילום שם
7 חודשים לפני

גרה בט' , איך ניתן לקבל את החוברת הזו וגם את השניה "מפרשים" ??
טוב שלפחות שלחו גם קישור של חוברת
"מפרשים", אולי אפשר לשלוח גם של "סביבונים"

זלמן
7 חודשים לפני

ישר כח הרב וינגרטן
נציג ציבור אמיתי

מאיר
7 חודשים לפני

חזק וברוך לראש העיר ולרב ויגרטן

יוני
7 חודשים לפני

לא מבין את האתר הזה במקום לחבק את שס ולנסות לעשות שלום ולהיות שופר המשמיע טוב עושים הפוך לחלוטין לא מצליח להבין

שסניק
7 חודשים לפני

לסרי חייב לעשות סולחה עם אבי אמסלם שהמליך אותו אחרת הוא יתחרט על היום הזה יום ארחי הבחירות ולא יהיה מי שישמע אותו

משה
7 חודשים לפני

לא משנה מה יהיה ומה לא תעשו לסרי ישלם את הגידה בציבור הספרדי

מוישי
7 חודשים לפני

ישר כח לרב וינגרטן ולראש העיר היקר

אברך ספרדי
7 חודשים לפני

הנה יצא לך הקוף חתיכת עבריין!! לסרי ימשיך בעזרת השם ולך יצאו העיניים. וזה בגלל שבאשדוד הרבנים קובעים ולא העבריינים!!

יצחק ביטון
7 חודשים לפני

ענק
כה לחי ישר כח
או כמו שאתם אומרים שכוייח

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן