מהיר ומתוחכם

רכב הסיור החדש של המשטרה הגיע לאשדוד

הסאנגיונג רקסטון המשופר יחליף את מאות רכבי הקיה סורנטו. במושב האחורי של רכבי הרקסטון יותקן תא מעצר, והוא יופרד במחיצות וסורגים משאר חלקי הרכב, בנוסף למנוע משודרג וחזק במיוחד שהורכב ישר ממפעלי מרצדס

הרקסטון בתחנת אשדוד צילום נ.א.

משטרת ישראל קבלה את הרקסטון המחודש שהושק לאחרונה בישראל, עם מנוע טורבו דיזל 2,200 סמ"ק, 202 כ"ס וגיר אוטומטי 8 הילוכים. יכולת השטח שלו טובה משל הסורנטו, בזכות הילוך כוח שהקיה אינו מצויד בו. ויש לו גם נעילת דיפרנציאל אחורית, מה שיעניק למשטרה יותר גמישות מבצעית.

 

הרקסטון יאובזר בתא מעצר במושב האחורי, עם הפרדה מהמושבים הקדמיים ומתא המטען האחורי, כמו שהיה עד עכשיו גם ברכבים הקודמים. והמושב האחורי בתא העצורים עשוי מפח שאי אפשר להסליק בתוכו שום חפץ מצד העצורים. כמוכן, התא האחרוי מצולם ומשודר ישירות לנהג שיוכל להבחין בכל מה שקורה מאחורה אצל העצורים.

זהו רכב שטח 4×4 שישמש גם לצורך מרדפים המנוע מגיע מותאם מחברת מרצדס שיועיל למשטרה במקרים חריגים.

 

קרדיט: משטרת ישראל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
משה ברמינקה
1 שנה לפני

יפה.!! יש כבר כסף מיותר.ועכשיו אפשר כבר להשתלט על החרדים שמפגינים פה ושם.ולהכות בהם ככל העולה על רוחכם.אבל לשלם לאברך כולל עוד 100 שקל לחודש זה לא !! סחתנים .פרזיטים.!!!נא ?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן