עדות מצמררת

"ריח שרוף רכבים מחוצים וצעקות" | ראיון עם נהג אשדודי שהיה מעורב בתאונה הקטלנית וניצל בנס

עדות מצמררת שלב אחר שלב מהתאונה הקטלנית היום במועצה האזורית באר טוביה בה קיפחו את חייהם 3 בני אדם ו6 נפצעו

זירת התאונה מהאוויר. קרדיט: חיים לוין תיעוד מבצעי מד"א

שוטרי ובוחני תאונות הדרכים של מרחב לכיש ממשיכים בחקירת תאונת הדרכים הקשה שאירעה הצהרים בכביש 3703 (כביש המושבים) בה נהרגו 3 בני אדם ו6 נפצעו.

מאיר כהן תושב אשדוד שהיה מעורב בתאונה מספר בראיון לחרדים אשדוד: " בדרך לעבודתי כאחראי כשרות בבאר טוביה נסעתי בכביש 3703 כשאני רואה בצד הנתיב רכב עולה באש, המשאית נסעה מאחורי בהפרש של 5 רכבים כשאני הרכב ה6 לפניה. הרכב הבוער גרם להאטה של התנועה כשלפתע מסיבה לא ברורה, נהג המשאית נכנס  ברכב הראשון, התהפך ונכנס בעוד 5 רכבים נוספים שהיו לפניו חלק מהם עפו לתעלה וחלק מהם נמחצו ונגררו עד שאחד מהם פגע ברכב שלי בעוצמה, ניצלתי בנס"

אני מבין שיצאת מהרכב כדי לראות איך אפשר לעזור, איך היתה נראית הזירה הקשה הזו? "זו היתה זירה קשה ביותר, נבהלתי ממה שקרה, צעקות, ריח של שריפה, אנשים רצים ורכבים שמחוצים מתחת למשאית ועומדים הפוכים בצידי הדרך"

מה לדעתך גרם לתאונה? "אני לא יודע מה הסיבה שגרמה לנהג המשאית להמשיך בנסיעה לתוך הרכבים שלפניו, כל הכיוונים נבדקים על ידי המשטרה, מאחל החלמה מהירה לפצועים ותנחומים למשפחות"

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן