בלעדי ל'חרדים אשדוד'

דקה אחר דקה: מתנדב "משמר הרובע" מתאר את רגעי דרמת השוד

ניסיון השוד ברחוב יהודה הנשיא: ניסים אסולין, מראשי ארגון 'משמר הרובע', מתאר ל'חרדים אשדוד' את רגעי הדרמה עד להשתלטותו על החשוד. "שמעתי צרחות לא רגילות מחוץ לחנות. רצתי לשם וראיתי המולה. אני משתלט עליו, משכיב אותו על הרצפה ומרתק אותו. אני מיד מבצע עליו בדיקה ומוצא אקדח איירסופט". הראיון המלא
ניסים אסולין יחד עם מתנדבים ושוטרים עוצרים את החשוד. צילום: 'משמר הרובע'

ניסים אסולין, מראשי ארגון 'משמר הרובע' החרדי באשדוד, שהשתלט היום (שני) על החשוד באירוע השוד ברחוב יהודה הנשיא ברובע ז' בעיר – מספר ל'חרדים אשדוד' על השתלשלות האירוע שמעסיק את אשדוד החרדית כולה.

אסולין, הבעלים של חנות סלולר 'קווי מהדרין' ברחוב יהודה הנשיא, מספר כי "הייתי בחנות ותוך כדי שמעתי צרחות לא רגילות מחוץ לחנות. יצאתי לבדוק את מקור הצרחות וראיתי אנשים בורחים וצועקים 'שודד – זה שוד', והצביעו לי לעבר סמטה פנימית".

הוא ממשיך לתאר את רגעי הדרמה: "רצתי לשם וראיתי המולה. ראיתי שאנשים מנסים לתפוס מישהו. תוך כדי הבנתי שזה האדם שניסה לבצע שוד".

ניסים מתאר את רגעי ההשתלטות: "אני משתלט עליו, משכיב אותו על הרצפה ומרתק אותו. תוך כדי אומרים לי שהוא חמוש. אני מייד מבצע עליו בדיקה לחפש את הנשק ומוצא אקדח איירסופט".

"אני מרחיק ממנו את האקדח ותוך כדי מרחיק ממנו אנשים שהתחילו להכות אותו וממתין להגעת משטרה. איך שהגיעו שוטרים סייעתי להם לעצור אותו ולקחת אותו לתחנה להמשך חקירה".

החשוד נלקח למעצר. צילום: 'משמר הרובע'

לדבריו, החשוד בניסיון השוד הוא גבר בגיל 30, ככל הנראה ממוצא רוסי.

כזכור, מוקדם יותר היום דווח כי בהלה רבה פרצה ברחוב יהודה הנשיא בעיר, לאחר שאדם חמוש באקדח (איירסופט) ניסה לבצע שוד בציי'נג במקום. מתנדבי 'משמר הרובע' הצליחו לנטרל אותו עד להגעת המשטרה.

מארגון 'משמר הרובע' נמסר: "בסביבות השעה 13:00 בצהריים התקבל דיווח על ניסיון שוד בחנות ציינג' ברחוב יהודה הנשיא ברובע ז' בעיר. מתנדבי 'משמר הרובע' שהיו באזור הגיעו לזירה ונטרלו את החשוד, עליו נמצא אקדח איירסופט. המתנדבים עיכבו את החשוד עד להגעת כוחות המשטרה במקום. האירוע נחקר על ידי משטרת ישראל".

"מתנדבי 'משמר הרובע' ימשיכו לעמוד על המשמר ברובעים החרדים באשדוד, בהתאם להוראות רבני העיר, ובשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל", נמסר.

יו"ר ארגון 'משמר הרובע', מוטי זורגר, מוסר עדכון למשטרה בזירת האירוע. צילום: 'משמר הרובע'

ממשטרת ישראל נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות ניסיון שוד ציינג' ברחוב יהודה הנשיא באשדוד. החשוד, תושב העיר, אשר נשא ברשותו אקדח איירסופט איתו עפ"י החשד השתמש, נעצר בידי אזרחים ושוטרים שהגיעו למקום. החקירה נמשכת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
2 שנים לפני

מי ישמע איזה גיבורים

מי ישמע
2 שנים לפני

מי ישמע

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן