אוי להם לבריות מעלבונה של תורה

רבני העיר נחרדים מה"חרדים" שפועלים להמלכת כצנלסון

סערה בעיר אשדוד בעקבות חבירתו של ברק סרי לשמעון כצנלסון האיש שאיים לשבור מחסומים ברובע ז בשבת, והפיכתו למועמד עם סיכוי לעלות לסיבוב השני מול לסרי במידה ויהיה כזה. הביזיון: מספר עסקנים חרדים הפועלים בכל כוחם לריצתו עד הסוף של אמסלם חסר הסיכוי במטרה להמליך את כצנלסון. רבני אשדוד בסדרת סרטונים קוראים לתמוך ביחיאל לסרי.

לסרי ליברמן וכצנלסון

סערה רבתי באשדוד החרדית. חבירתו אמש של יועצו בעבר של אריה דרעי ברק סרי לסניה כצנלסון האיש שב2018 הגיש הצעת חוק במועצת העיר לפתיחת כבישי רובע ז בשבת ואיים לשבור מחסומים בעצמו, גררה גל של שמועות על דיל חלילה בין כצנלסון וליברמן לדרעי ואמסלם שנועד להמליך את כצנלסון בכך שאמסלם (החרדי יש לזכור) ירוץ עד הסוף ללא שום סיכוי.

דיל כזה הוא עדיין בגדר שמועה משום שעדיין לא הוכח כי אמסלם ירוץ עד הסוף. מה שלא בגדר שמועה הוא הוכחות שהגיעו לרבני העיר על עסקנים חרדים הפועלים בכל כוחם לשמור על אמסלם שירוץ עד הסוף ולא בכדי שהאחרון ינצח אלא כדי להמליך את סניה כצנלסון רחמנא ליצלן.

דבר זה עורר רעש גדול בקרב הרבנים בעיר שיצאו בסדרת סרטונים הקוראת לתמוך בד"ר יחיאל לסרי לראשות העיר.

צפו ברבי מאיר אבוחצירא:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן