מערכה ממושכת

ראש העיר נפגש עם מפקד מחוז דרום במשטרה ניצב אמיר כהן

הבוקר נפגש ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי לדיון הערכת מצב עם מפקד מחוז דרום ניצב אמיר כהן על המציאות הביטחונית וההיערכות של העיר אשדוד | ראש העיר: ״מול המשימות המרכזיות של מניעת חדירת מחבלים, כוננות לירי טילים, ושמירה על חוסן גבוה, תוך מתן מענה לצרכי התושבים ושמירה על רציפות תפקודית מלאה״.

לסרי ומפקד המחוז בפגישתם הבוקר

ראש העיר ציין בפני מפקד המחוז את שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל שיש לאשדוד עם המשטרה המקומית בפיקודו של סנ"צ אילן שושן, בימי שגרה ובייחוד בחירום, כמרכיב מרכזי בהצלחה שלנו לשמור על חוסן העירוני גבוה.

המסר המרכזי של מפקד המחוז אל תושבי אשדוד, שצפויה לנו מערכה ממושכת הדורשת מאיתנו עמידה איתנה לאורך זמן, כדי לאפשר לצה״ל וכוחות הביטחון להשלים את משימת השמדת היכולות הצבאיות ושלטוניות של החמאס.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי לאחר הפגישה: ״ניצב כהן הוא גיבור ישראל שלחם בעצמו מול חבורת מחבלים נפשעת ויכל להם – ועל כך אני מצדיע לו בשמי ובשם כל תושבי אשדוד ותושבי מדינת ישראל״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן