ממשיכים במאבק נגד זיהום האוויר

ראש העיר מינה את סגנו שמעון כנצלסון ליו"ר ועדת איכות הסביבה

היו"ר החדש זימן ישיבה מיוחדת על מנת לדון בהחלטה להגביר את ייצור החשמל בתחנת הכוח ״אשכול״ בעיר מה שיגרום לזיהום אוויר חמור

ועדת איכות הסביבה במהלך הישיבה המיוחדת כנגד ההחלטה

בעיריית אשדוד ממשיכים את המאבק כנגד החלטת משרד איכות הסביבה להגביר את ייצור החשמל בתחנת הכוח ״אשכול״ על ידי הפעלת יחידות ייצור המבוססות על טכנולוגיות ישנות שמגבירות את זיהום האוויר.

כפי שדיווחנו אתמול ב'חרדים אשדוד' ראש העיר שיגר מכתב ובו דורש משרת האנרגיה והשרה להגנת הסביבה לעצור את ההחלטה עד להידברות והגעת הבנות מול הרשות – עיריית אשדוד.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לא נח, וממשיך במאבק, וכך מינה ראש העיר את סגנון שמעון כנצלסון לכהן כיו״ר ועדת איכות הסביבה. וכבר אתמול זימן כנצלסון ישיבה מיוחדת על מנת לדון בהחלטה של המשרד להגנת הסביבה.

סגן ראש העיר ויו"ר ועדת איכות הסביבה שמעון כנצלסון אמר במהלך הישיבה:

"אנחנו תומכים בירידות תעריפי החשמל, אבל לא על חשבון בריאות תושבי העיר. אני מצר על כך שהחלטות ממשלתיות בסדר גודל שכזה מתקבלות ללא שיתוף הנהלת העיר, ואנחנו פועלים כבר עכשיו בכל מישור אפשרי על מנת לבטל או לעצור את ההחלטה לפני שנבין ונדון בכלל השלכותיה על אשדוד ותושביה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן