לאחר התמיכה הפומבית

ראש העיר לסרי השתתף בסעודת ההילולא במחיצת רבני משפחת אבוחצירא

אמש בסעודת הילולת המפרש המפורסם בעל ה"מעם לועז" במרינה השתתף ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי מתברך מהרב הגאון רבי מאיר אבוחצירא

במעמד מכובד וצנוע אמש (שני) התקיימה הילולת בעל "הילקוט המעם לועז" הגאון רבי יעקב כולי זצ"ל שערך כמידי שנה אוהב תורה ולומדיה ר' אילן אדרי הי"ו, יוזם ההילולא ומקים בית הכנסת המרכזי במרינה "בית יעקב מעם לועז" ע"ש הגאון רבי יעקב כולי זצ"ל בעל ה'ילקוט מעם לועז'.

בסעודת מצוה מכובדת סביב שולחנות ערוכים מכל טוב, השתתפו רבנים ואישי ציבור חשובים ובראשם הרבנים לבית משפחת אבוחצירא הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא רבה של הסיטי ורק ק"ק "תפארת רפאל", בנש"ק הרה"צ רבי יהודה אבוחצירא ראש מוסדות "משכן דוד" ונכדו של סידנא בבא סאלי זצוק"ל, בנש"ק הרב ישראל אבוחצירא בנו של הגה"צ רבי מכלוף אבוחצירא זצוק"ל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הנמנה אף הוא לבית משפחת אבוחצירא.

בדברי תורה וברכה, כובד ידיד המשפחה הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא שבדבריו הזכיר את המעלה והזכות הגדולה שזכה לה ר' אילן אדרי באהבתו לתורה ולתפילה במסירות נאמנה במשך שנים רבות ועל ההילולא המסורתית המפוארת ואולי היחידה בעולם לכבודו של המפרש הדגול על התנ"ך רבי יעקב כולי זצ"ל בעל ה"מעם לועז", שזכה שספריו התקבלו בכל תפוצות ישראל ובכמה שפות ודבריו מעוררים את ליבותיהן של ישראל עם הרבה הליכות מוסר ובפרט עם מעשיו הנפלאים המעוררים הרבה לעבודת ה'.

בסיום דבריו בירך את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הי"ו שיראה ברכה והצלחה בכל מעשי ידיו, יעלה מעלה מעלה וזכות בעל ההילולא תגן עליו ועל כל המשתתפים לישועה ורחמים.

לאחר קטעי שירה ופיוט מפי החזן העולמי בנימין בוזגלו, והפייטן האשדודי יעקב אבוחצירא ולהקתו נשא דברי ברכה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שבראשית דבריו פתח בכבוד האכסניה ר' אילן אדרי היקר על מסירותו הרבה בהנצחת הדמות העניפה והמיוחדת הידועה אצל כל בעל ספר, והוא בעל הילקוט מעם לועז שדבריו מושכים את הלב בכל אמרותיו המלאים תורה ומוסר ומעשיות מרתקים. כן בירך את מזכה הרבים מהרבנים החשובים שבעירנו הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא שיזכה עוד להגדיל תורה ולהאדירה ובדרכו המיוחדת לחזק את מסורת ישראל.

יוזם ההילולא ר' אילן אדרי נשא דברי ברכה קצרים והודה לרבנים ולאורחים החשובים אשר טרחו ונטלו חלק בהילולא לכבוד בעל הילקוט מעם לועז. ברכה מיוחדת בירך את ידיד בית הכנסת ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר אשר כיבד את המעמד ״וכולנו מצפים לראותו שוב על כס ראש העיר בקרוב״.

המעמד הסתיים בשעת לילה מאוחרת כשהמשתתפים יצאו בחיזוק מערב מרומם זה, אשר כולו הערכה לתורה ולתלמידי חכמים במסירות מיוחדת ואמיתית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
49 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
49 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
דוד
11 חודשים לפני

הרב אמסלם הכריע:כצלנסון ראש העיר הבא

מושיק
11 חודשים לפני

תבינו אל נכון אבי נעול עם סניה והרבנים המקומים מבינים את המשמעות רק שלא נותנים להם פתחון פה אז הם מוסרים את נפשם להגן על העיר כמו פנחס בן אלעזר ובמסירות נפש מצליחים
והמפקיר בעת היא את העיר ידום

דוד
11 חודשים לפני

רבני אשדוד קבעו: יחיאל לסרי ראש העיר הבא!!

דניאל
11 חודשים לפני

גיא אטיאס ומוטי כהן יקבעו מי יהיה ראש העיר

תפרגנו למוטי כהן מהתקציבים
שיקצתם

משה
11 חודשים לפני

תשימו לב כל הודעה זה יחיאל לסרי
רק מעדכן שמהמכתב של החתימית שחתמו ליחיאל לא נשארו הרבה
כולם כפופים למועצת ללא תנאים

פשוט אתם בלחץ
רק תשימו לב כמה טעויות אתם עושים

דוד
11 חודשים לפני

למה מי נראה לכם יקבע כל הנערים שסביב יחיאל שמקבלים ממנו משרות
ומקבלים הבטחות לעתיד

אברהם
11 חודשים לפני

הרב אמסלם הכריע: כצלנסון ראש העיר הבא

רונן
11 חודשים לפני

מה זה הילולה באשדוד? מה זה רבני אשדוד? סעודת עמי הארץ יין ואלכוהול .
ולא יותר
אין שום דמות תורנית שם

אבי
11 חודשים לפני

רבני אשדוד קבעו יחיאל לסרי ראש העיר הבא!!!

משה
11 חודשים לפני

הרב אמסלם הכריע: כצלנסון ראש העיר הבא

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן