מסירים חסמים

ראש העיר לסרי הודיע על הקמת צוות מקצועי לקידום תוכניות בנייה בעיר

בצוות ידונו החסמים והבעיות בקידום תוכניות הבניה השונות בעיר כגון במסגרת הסכם הגג, בניה על קרקע פרטית ופרוייקטים של התחדשות עירונית באמצעות תמ״א 38 ופינוי בינוי

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הציג היום במהלך פסגת הנדל"ן באילת את היוזמות הרבות של אשדוד לתוספת של עשרות אלפי יחידות דיור ברחבי העיר בשנים הקרובות. זאת במסגרת הסכם הגג, בניה על קרקע פרטית ופרוייקטים של התחדשות עירונית באמצעות תמ״א 38 ופינוי בינוי. כל אלה יוסיפו יחידות דיור חדשות, בדגש על דיור בר השגה, וחידוש וחיזוק הרובעים הוותיקים.

כנס היזמים באילת הבוקר

כחלק מהרצון להאיץ את התהליכים ולקדם פרויקטים, קיבל ראש העיר לסרי באופן מידי את הצעתה של עו"ד ורד צרפתי זבולון, בת העיר אשדוד ויו"ר ועדת הביקורת בהתאחדות קבלני הארץ, שישבה אף היא בפאנל, ולסרי החליט על הקמת צוות מקצועי לריכוז ומיקוד בהסרת חסמים בפרויקטים מרכזיים. בראש הצוות יעמוד מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, יחד עם מהנדס העיר והיועץ המשפטי, והם ילוו באופן אישי כל פרויקט- לאחר שקיבל את ברכת הנהגת העיר- ויפעלו להסרת החסמים שמעכבים את קצב התקדמותו.

ראש העיר הודה לעו"ד צרפתי על ההצעה החשובה שכבר מקדמת פרויקטים ברחבי הארץ, ובטוח שבכוחות משותפים עם היזמים, נצליח במשימה החשובה לחדש את העיר, להגדיל את היצע הדירות באשדוד, שהפכה מבוקשת מאוד ב-15 השנה האחרונות, ולהשאיר את הצעירים שלנו כאן בבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן