בריאות לפני הכל

ראש העיר בקריאה: הרחבת בית החולים אסותא בעיר – צו השעה

בסוף השבוע נפגש ראש העיר עם יו"ר וועדת הכספים ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו)

בהמשך לקריאתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לחברי הממשלה על הצורך הדחוף בהרחבת בית החולים אסותא בעיר, נפגש בנושא ראש העיר עם יושב ראש וועדת הכספים בעיר חבר הכנסת אלכס קושניר (ישראל ביתנו).

בפגישה השתתפו גם: סגן ראש העיר אינג׳ שמעון כצנלסון, ומנכ״ל בית החולים ״אסותא״ אשדוד ד״ר ארז בירנבוים.

במהלך הפגישה הציג ראש העיר וסגנו יחד עם מנהל ביה"ח לח״כ קושניר את הצורך בהרחבתו המיידית של בית החולים, שמציל חיים רבים מדי יום, כך שיוכל לספק מענה מיטבי לצרכי אוכלוסיית העיר אשדוד והסביבה.

בסיום הפגישה מסר ראש העיר: "אני מודה לח״כ קושניר על האוזן הקשבת ועל הרצון לסייע לנו במאבקנו החשוב למען בריאות וחיי תושבי העיר אשדוד".

כפי שפרסמנו בעבר ב'חרדים אשדוד' ראש העיר נפגש בחודש האחרון גם עם שרת הפנים אילת שקד (ימינה) וביקרו יחד בבית החולים, בסיום ביקורה הודיעה השרה שקד כי יש צורך אמיתי להכפיל כמות המיטות בבית החולים וזאת משום שבית החולים מתקשה לתת טיפול רפואי ראוי עקב מיעוט מיטות, ביחס לצרכים וגודל האוכלוסיה. ותעשה כל מאמץ בכדי שימצא לכך התקציב למימוש הפרוייקט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן