בעקבות הסערה

ראש העיר בדרישה משרת האנרגיה והשרה להגנ"ס לעצירת הפעלת היחידות המזהמות

ראש העיר לשרת האנרגיה ולשרה להגנת הסביבה: "העירייה לא תשב ומנגד ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה – ציבוריים, שלטוניים ומשפטיים, למנוע את הסכנה מתושבי העיר"

תחנת הכוח באשדוד. צילום עמיחי חדד

לאחר הסערה הרבה שנוצרה בעקבות החלטת המשרד להגנת הסביבה להתיר שימוש לרשות ולחברת החשמל ב-2,000 יחידות מזהמות, ולאחר פניות רבות שהגיעו ללשכת ראש העיר מכל חברי מועצת העיר, הבוקר זה קרה:

ראש העיר במכתב חריף ותקיף דורש משרת האנרגיה והשרה להגנת הסביבה להפסקת ולעצירת ההחלטה.

במכתבו כותב לסרי: "עיריית אשדוד דורשת לעצור את ההחלטה המאפשרת להרחיב את פעילות היחידות המזהמות מעבר לתנאי הבסיס של היתר הפליטה. זאת עד קיום ישיבה עם נציגי הרשות המקומית, במהלכה יוצגו מלוא המידע והמשמעותיות הסביבתיות והבריאותיות הנובעות מהחלטה להרחיב את הפעילות האמורה. לאחר קיום ישיבה כאמור, ושמיעת עמדת העירייה, יהיה מקום לבחון מחדש את ההחלטה".

עוד מבהיר לסרי: "למען הספר ספק אבהיר כי העירייה אינה מקבלת את המשוואה לפיה יש מקום להתיר, במחיר הסיכון לבריאות הציבור, את הרחבת פעילות היחידות המזהמות לצורך חיסכון בעלויות הייצור".

בסיום המכתב מתריע ראש העיר: "יובהר כי אם ימשיכו להתקבל החלטות אשר יובילו להרעה באיכות האוויר בסביבת העיר אשדוד, העירייה לא תשב ומנגד ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה – ציבוריים, שלטוניים ומשפטיים, למנוע את הסכנה מתושבי העיר".

מכתבו המלא של ראש העיר:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן