האזינו

קיבלתם הודעה קולית מהשר? זו הסיבה

שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש בהודעה קולית לציבור החרדי: "בתום 5 שעות תזכרו שיש עוד יהודים שרוצים להגיע למירון"

שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש בסיור במירון

בהודעה קולית שהפוצה כעת לכלל הציבור החרדי, שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הממונה על הילולת הרשב"י במירון, פונה לעולים למירון ומבקש מהם לנהוג בעין טובה ולהקפיד על כללי המתווה.

בפתח ההודעה מציין השר פרוש כי "לאחר מספר שנים של תלאות וקשיים רבים שמנעו מרבים מאיתנו לעלות למירון ביום ההילולא, השנה בסייעתא דשמיא זכינו להחזיר את המסורת לקדמותה ולאפשר לרבבות עמך בית ישראל להגיע לאתרא קדישא, בכדי לציין את ל"ג בעומר בשמחה ובבטחה".

"בכדי שההילולא השנה אכן תצליח, ותשפיע לטובה על ההילולא בשנים הבאות, חשוב שנפעל יחד, הממונים וציבור העולים, להצלחת המעמד ושכל אחד יגיע בשלום ובשמחה, ויחזור לביתו בנוחות ובשלווה".

"מתווה ההילולא שגובש בראשות הפרויקטור הרב יוסי דייטש כולל שיפורים רבים שאותם תוכלו לראות במירון, סביב מתחם הציון בו הוכשרו מתחמי התכנסות או מתחמי ההתכנסויות שבמתחם ההילולא המורחב, כך גם הכשרת דרכי גישה חדשים ומחודשים בהר מירון".

"בזאת אני פונה אליכם אחיי העולים מירונה, אנא נהגו בעין טובה והימנעו מהגעה למצבי דוחק מסוכנים, תתנהגו בערבות הדדית, תזכרו שיש עוד יהודים שרוצים להגיע למירון והם תלויים בכם, לכן בתום 5 שעות אנא תתנו גם להם הממתינים את ההזדמנות להיכנס לאתרא קדישא לעלות לר' שמעון".

האזינו להודעת השר:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן