הסוף לשיטת מצליח

קיבלתם הודעה על חוב וריביות בגין אי תשלום דו״ח חנייה? בקרוב זה צפוי להסתיים

בתזכיר תקנות אותם פרסם שר המשפטים גדעון סער יחוייבו הרשויות לשלוח הודעה גם במסרון לנייד על ביצוע עבירות תעבורה ועבירות קנס • אזרחים מהמגזר החרדי: ״שוב אנו מופלים בגלל אי יכולת בקבלת מסרון לטלפון הכשר״
תמונת אילוסטרציה. קרדיט: דוברות המשטרה

הבוקר פרסם שר המשפטים ח״כ גדעון סער תזכיר תקנות שיחייבו רשויות שמפעילות מערך הודעות מקוונות (מסרונים, דוא"ל) להודיע לגבי ביצוע עבירות תעבורה ועבירות קנס גם באמצעות מסרון לנייד.

״במצב הנוכחי שבו מסתמכים על משלוח דואר פיזי״ מסביר השר גדעון סער, ״אם הקנס לא התקבל ע"י התושב חובת ההוכחה היא עליו, כתוצאה מכך לתושבים רבים הקנסות תפחו מבלי שידעו שנקנסו״.

״בעקבות תלונות רבות שהתקבלו על תקלות שהביאו לאי קבלת ההודעה בדואר, ועל הקושי להוכיח שאי קבלת ההודעה היתה מסיבות שאינן תלויות בהם, גיבשתי תקנות שיחייבו את רשויות האכיפה שמפעילות מערך הודעות מקוונות ליידע בהודעה מקוונת את הנקנס בהודעת הקנס או בהזמנה למשפט״.

וכך בעצם ״שיטת מצליח״ של הרשויות בהם יכול היה לקבל נהג לפתע מכתב עם דו״ח תעבורה שצבר ריביות ללא שידע כלל על עצם קיום הדו״ח – יסתיים עם כניסת התקנות לתוקפם.

מענה למגזר החרדי:

אזרחים מהמגזר החרדי אומרים בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳ ״אנו חוששים כי גם הפעם המגזר החרדי יופלה לרעה, מאחר ואין באפשרות רוב המגזר לקבל הודעות מסרון (sms) לנייד. כך שיווצר שוב אפליה. אנו מקווים כי שר המשפטים הנוכחי סער ינחה על פיתרון של קבלת הודעות קוליות לטלפונים הכשרים כמו שקיים בבנקים ובמשרדי ממשלה נוספים, ואם לא שר המשפטים הבא – שינחה על הוראה זו״.

׳חרדים אשדוד׳ ימשיך לעקוב ולדווח אחר ההתקדמות בנושא המענה למגזר החרדי בתקנות הללו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן