חוסר אחריות

"צרחנו לנהג שיפסיק אבל, הוא חייך והמשיך לנהוג בפראות עד שהתהפכנו" | עדות מתלמידה ששהתה בטיולית שהתהפכה אתמול בספידי כיף

פרטים חדשים שמעידים על התנהלות לקויה לכאורה של האחראים על הטיול של בי"ס "תומר דבורה" בספידי כיף | במהלך הלילה פונתה תלמידה נוספת לבית החולים
צילום: איחוד הצלה

אתמול דיווחנו כאן לראשונה על התאונה שאירעה בספידי כיף בה נפצעו 10 תלמידות מכיתה ג' מבית הספר לבנות "תומר דבורה אשדוד" כשהתלמידות וההורים מספרים שהנהג עשה זאת לכאורה בכוונת מכוון ויש חשד לטענתם שמדובר בפעילות חבלנית מרקע לאומני.

לאחר פרסום הכתבה, מספר הורים פנו למערכת "חרדים אשדוד" והעלו את אחת התלמידות שנאלצה להתפנות לבית החולים כשהיא מספרת שהתלמידות מכיתות ג' וד' עלו על הטיולית לבד ללא ליווי הצוות ולקראת סיום הסיבוב הנהג הודיע להם שהוא החליט "לפנק" אותם בסיבוב נוסף.

"אותו סיבוב שסופו ידוע התחיל בנסיעה פראית ובסיבובים מסוכנים שאנחנו צורחות מפחד ומתחננות אליו שיפסיק אבל הוא מצידו, חייך והמשיך בנסיעה עד שהתהפכנו.

רובנו יצאנו עם מכות יבשות ושריטות בכל חלקי הגוף והבגדים שלנו היו מלאים בדם. רגלה של אחת התלמידות נמחצה מתחת לאחד הברזלים של הטיולית. הסתובבנו בשטח וחיפשנו מורה מהצוות שתסייע. משטרה שהגיעה למקום אזקה ועצרה את הנהג"

 

הורים נוספים זועמים וטוענים שמבית הספר "תומר דבורה" לא הודיעו לנו שביתנו נפגעה: "קיבלנו במקרה טלפון מחדר המיון ששאלו אותנו שאלות מהקבלה ולא הבנו מה קורה. לא ידענו שהיתה תאונה ולא ידענו שפינו אותה לבית החולים מה שמעלה תהיה על התנהלות צוות בית הספר" סיפר לנו אחד ההורים.

הורה נוסף מספר: "ביתי חזרה הביתה ורק לקראת אחר הצהרים היא סיפרה לנו שהיתה מעורבת בתאונה ושהגב שלה מלא שריטות ודם. לא לקחתי סיכון והיא פונתה מיד לבית החולים לבדיקת מכות יבשות וחבלות בראש. איך זה קורה שלא מעדכנים הורה שהבת שלו היתה מעורבת בתאונה?! אנחנו רוצים לקבל תשובות מהנהלת הספידי כיף לגבי התנהלותם בנושא הבטיחות ומה טיבו של הנהג וגם התנהלות בית הספר מעלה תמיהה רבה"

 

 

ממשטרת ישראל נמסר:

"משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונה שארעה לפני זמן קצר בפארק שעשועים במבוא ביתר, במעורבות טרקטורון עם עגלה שהסיע ילדים, איבד שליטה והתהפך."

 

לאור התנהגותו של הנהג, וחששם של ההורים שהנהג עשה זאת במזיד, בימים הקרובים תוגש נגדו תלונה במשטרה.

 

נמשיך לעקוב

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
טובה
2 שנים לפני

אני אמא של אחת התלמידות. הבת שלי מספרת שהיא נפלה מהעגלה וחברות נפלו עליה. היא קיבלה מכות יבשות ועם כל הכאבים שלה היא רצה רחוק כדי לחפש את המורה ולא מצאה אותה. כשחזרה לזירת האירוע היא ראתה את אחת התלמידות מתחת לעגלה צועקת הצילו והנהג הערבי צועק לה-יאלה קומי כבר ומשך אותה החוצה. הבת שלי מספרת שבמשך כל הזמן הזה היא ראתה הרבה דם שיורד לחברות שלה כולם בכו ושום צוות מבית הספר לא היה שם. גם לא התקשרו לעדכן אותי על המקרה וגם כשניסיתי ליצור קשר עם המחנכת היא לא ענתה לי. הפקרות משוועת. מה ילדות בנות 8 צריכות לעבור.

עקיצת דבורה
2 שנים לפני

זבידי כיף

מקום שמעסיק ערבים אסור ללכת אליו!!!
רוב אנשי הצוות שם ערבים .

אה אולי צריך יותר ביקורי בית של הבית יעקב לצורך הקבלה , אולי התחבא באיזה בית סמארטפון השם ירחם ויציל.

יעקב
2 שנים לפני

אני אחד ההורים , חוץ מזה שהנהיגה הפראית מוסרטת ע"י אחת התלמידות , גם לאחר שהוא התהפך הוא הסתכל עליהם צחק ואז ברח , בנוסף הוא אמר להם מי שרוצה שלא לחגור שלא תחגור , וגם לא הסכים למורות לעלות על הנגרר כנראה פחד שיגידו לו להפסיק

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן