הטרגדיה שזעזעה את העיר

צפו: נכד הרבי מבעלזא וראש העיר לסרי ניחמו את היתומים הרכים מאשדוד

בין ההמונים הפוקדים את ביתו הרה"ח ר' אליעזר שטיסל, כדי לנחמו על פטירתה הפתאומית של רעייתו מרת שרה רויזא שטיסל ע"ה, שנפטרה לפני כשבוע בגיל 37 לאחר שלקתה בדום לב, בהשאירה 5 יתומים - היו גם ראש העיר יחיאל לסרי שנפגש עם נכד הרבי מבעלזא הרה"ג רבי שלום רוקח, שבירך את לסרי בכהונה נוספת
ראש העיר יחיאל לסרי מעודד את היתומים הטהורים

המונים פוקדים בימים האחרונים את ביתו הרה"ח ר' אליעזר שטיסל, כדי לנחמו על פטירתה הפתאומית של רעייתו מרת שרה רויזא שטיסל ע"ה, שנפטרה לפני כשבוע בגיל 37 לאחר שלקתה בדום לב, בהשאירה 5 יתומים.

ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי הגיע אמש לנחם את בני המשפחה, כשהוא מלווה בסגנו יו״ר אגודת ישראל הרב יחיאל וינגרטן, שם אף נפגש עם הרה"ג רבי שלום רוקח, נכדו בכורו וחביבו של כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא, שהגיע במיוחד מירושלים לנחם את המשפחה.

 

ראש העיר לסרי חיזק ועודד את בני המשפחה, וביציאתו עודד שוב את היתומים הרכים, שמתמודדים עם האובדן הנורא והבלתי נתפס. הוא שאל לשלומם, חייך אליהם ועודד אותם.

במהלך ניחום האבלים התפתחה שיחה בין נכד הרבי מבעלזא, ראש העיר לסרי, וסגן ראש העיר יחיאל וינגרטן. דומ"ץ בעלזא בבורו פארק הגאון רבי משה שטיסל, שישב בינם, תיווך בין הנכד לבין ראש העיר. במהלך השיחה בירך הנכד שראש העיר לסרי יזכה להמשיך לפתח את העיר עוד שנים רבות.

ראש העיר יחיאל לסרי מנחם את בני משפחת שטיסל
ראש העיר לסרי וסגנו וינגרטן בניחום האבלים

היום הגיע לנחם המשפיע החסידי הנודע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן, ששוחח עם בני המשפחה, התעניין בשלומם ועודד אותם כהרגלו בקודש עם אמרותיו המיוחדות והמאירות.

הרה"צ רבי אלימלך בידמן בניחום אבלים

לפני כשבוע דיווחנו כאן ב'חרדים אשדוד' כי המנוחה ע"ה לקתה בדום לב בזמן ששהתה בביתה, ללא רקע רפואי מוקדם. בעלה, ר׳ אליעזר שטיסל, מתנדב בארגון מד״א וחסיד בעלזא מאשדוד, שהגיע הביתה כ-20 דקות לאחר מכן, ראה אותה מחוסרת הכרה והחל בביצוע פעולות החייאה תוך שהוא מזעיק את חבריו.

מתנדבי ההצלה שהגיע במהירות למקום ביצעו בה פעולות החייאה שנמשכו כ-40 דקות והצליחו להחזיר לה את הדופק. לאחר מכן פונתה לבית החולים אסותא באשדוד, שם הייתה מאושפזת במצב קריטי, בזמן שהמוני בית ישראל קרעו רחמי שמיים והתפללו לרפואתה של שרה רויזא בת בלומה חיה.

המנוחה ע״ה הייתה אשת חיל שעמדה לימין בעלה, ר׳ אליעזר, איש חסד שמקדיש את חייו להציל נפשות, קובע עיתים לתורה ונעים הליכות, מחשובי חסידי בעלזא באשדוד.

במשפחתה מספרים על אישה שהייתה מגדלת את ילדיה באהבה ובמסירות, פתחה את ביתה לרווחה, קיבלה כל אחת בסבר פנים יפות והגישה תמיד עזרה וסיוע לבני המשפחה.

המנוחה ע״ה הותירה אחריה חמישה יתומים, הגדול בן 17, והקטנה בת שנה בלבד, את בעלה החשוב ואת אביה הרב קלמן יעקבוביץ, מחשובי חסידי בעלזא בירושלים ומלמד תשב"ר בתלמוד תורה של החסידות בירושלים.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
6 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
6 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
נילי
1 שנה לפני

כואב על המשפחה, שלא תדעו צער.
אבל עצוב שהניחום והחשיפה של ראש העיר היא נטו לבחירות ולא אמיתית, לא תראו אותו בחיים מסתובב בעיר ואכפתי, שלא נדבר לגשת אליו ללשכה!!!!!
אשדודים תתעוררו על נפשותיכם, זה לא אמיתי😡

אבלין
1 שנה לפני

שתנוחמו משמים עם כל אבלי ציון ברוך דיין האמת

דוד
1 שנה לפני

זה נראה שוינגרטן סחב אותו לשם
לא שלסרי ידוע בתןר אחד שבא לנחם אבלים
ו

יןסי
1 שנה לפני

רבותי בחירות….
עצוב שבגלל הסליחות הוא בא לנחם

חיים
1 שנה לפני

ואו

כל הכבוד לראש העיר.
להגיע ולנחם משפחה בטרגדיה כזו.

אשרינו שזכינו.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן