לא נתפס

צפו: בני זוג שנחתו מבלגיה נתפסו מבריחים אלפי פקטים של סיגריות ויחידות טבק

אלפי הפרטים של הסיגריות ויחידות הטבק בשווי של כ-400,000 ₪, גובה מס כ-250,000 ₪

חלק מכמויות הענק שהוברחו לישראל

גם לפקחי רשות המיסים זה היה נדיר: בני זוג מבלגיה, שהגיעו לישראל בשבוע שעבר ועברו במסלול הירוק בנתב"ג, התבקשו ע"י בודק המכס להעביר את מזוודותיהם במכשיר השיקוף. אז התברר כי ברשותם 868 פקטים של סיגריות תוצרת חוץ, ו-1,430 יחידות טבק לחימום, בשווי של כ-400,000 ₪, שסך המסים עליהם הוא כ-250,000 ₪.

צפו בכמויות הענק של הסיגריות והטבק שהוברח לישראל: 

מבקשת המעצר והשחרור בערובה שהוגשה ע"י יחידת הסמים של מכס נתב"ג עולה כי המזוודות של החשודים היו ללא תגי זיהוי, שאמורים להיות מוצמדים למזוודות, לפי החשד במטרה להטעות את עובדי המכס. עוד מצוין בבקשה כי תופעת הברחת הסיגריות נמצאת במגמת עלייה בשנים האחרונות.

בית משפט השלום בראשון לציון קיבל (29.6.23) את הסכמות הצדדים לגבי תנאי השחרור בערובה, בכלל זה התחייבות עצמית בסך 50,000 עבור כל אחד מהם, ערבות צד ג' בסך 50,000 ₪ והפקדת 20,000 ₪ עבור כל אחד מהחשודים. לגבי איסור יציאה מהארץ ולאחר שב"כ החשודים טען שמדובר בתושבי חוץ, המגיעים ארצה פעם או פעמיים בחודש לביקור קרובי משפחה והם מטופלים ב-12 ילדים והחשודה בהריון, קבע כב' השופט גיל גבאי על עיכוב יציאה מהארץ עד ליום ראשון 9.7.2023.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

Heavy smoker

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן