"דפיקה בדלת"

צו סגירה לעסק מגן יבנה שהעסיק שוהים בלתי חוקיים

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן חתם על צו סגירה למשך 30 ימים, לעסק בישוב גן יבנה שהעסיק והלין שוהים בלתי חוקיים. התכנית המבצעית "דפיקה בדלת" שהתווה מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, נמשך במטרה להיאבק בשוהים הבלתי חוקיים שחודרים לשטחי המדינה למטרות שונות ואלו המסייעים להם, ועלולים להוות פלטפורמה לעבירות פליליות ופח"ע, זאת על מנת לחזק את בטחונם האישי ושלומם של האזרחים.

 

בפעילות שוטרי תחנת קרית מלאכי, אותרו השבוע בתוך עסק בישוב גן יבנה מספר תושבי השטחים השוהים בישראל בניגוד לחוק, וזאת בשעה שלנו במקום ועבדו בו. החשודים נעצרו לחקירה וכך גם בעל העסק.

במקביל להליך הפלילי, נפתח נגד העסק הליך מנהלי, שבמסגרתו חתם מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן, על צו סגירה למקום למשך 30 ימים.

נמשיך לגלות אפס סובלנות נגד עבירות של שהייה בלתי חוקית וחמור מכך נפעל נגד תושבי ישראל המסייעים לאותם חשודים להיכנס, ללון ולעבוד בשטחי ישראל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יעקבי
3 חודשים לפני

עונשים כבדים נחוצים..למעסיקים שוהים ללא רשיון עבודה שאינם רצויים בארץ.

א.א.חיפה
3 חודשים לפני

ממש נורא סגרו רק למשך 30 ימים. . ממש מרגיז הוא אשם ברצח אדם ובפגיעה בעוד תושבים . הוא צריך לשבת בכלא. רצה להעסיק פועלים בזול . חשב על עצמו מבלי לדאוג לביטחוני ,לכל מי שסובב אותו וכלל הציבור . הוא חייב להעניש ולסגור את המקום .זה לקח לכל מי שיעיז.
.

אזרח
3 חודשים לפני

שטויות במיץ אגבניות , בן אדם שילם בחייב אז סוגרים לחודש לבעל העסק כאשר העסיק מפלצות מזה השטויות האלו היה צריך לסגור לתמיד הינו כבר בסרטים האלה עוד מלפני 25 שנים ודבר לא השתנה וזה שוב ושוב חוזר על עצמו את בעלי העסקים זה לא מזיז כי היה עונש מרתיע כמו שזה נראה עד לפעם הבא.

יניב
3 חודשים לפני

תבואו לאושר עד באשדוד בין 4- 6 בערב ותיראו כמה שבחים נהנים מהפרות והאוכל שייש בסופר ואחרי ששבעו קונים קילו עגבניות

שלמה
3 חודשים לפני

צריך לפרק את השבחי״ם

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן