חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מלחמת ׳חרבות ברזל׳

צה”ל מאשר: "הושגה שליטה מלאה על גדר הגבול ברצועה" | עדכונים שוטפים

חשש: מספר מחבלים אשר מסתתרים עדיין בסמוך לעוטף עזה | צה"ל תקף הלילה ברחבי הרצועה מעל ל-200 יעדים • יומה הרביעי של מלחמת ׳חרבות ברזל׳

לוחמי צה״ל

דובר צה״ל מסר הבוקר כי הושגה שליטה מלאה על גדר הגבול ברצועה, ומעל 80 פרצות בגדר תוקנו ונסגרו.

אם זאת אומר דובר צה״ל כי החשש שישנם מספר מחבלים השוהים עדיין בישראל ומסתתרים בסמוך לעוטף.

לוחמי צה"ל ניהלו בימים האחרונים קרבות אל מול מחבלים ביישובים ובמוצבים השונים ברחבי עוטף עזה.

מטוסי קרב וכלי שיט של צה"ל תקפו בשעות האחרונות מטרות רבות של ארגוני הטרור ברחבי הרצועה.

אולי יעניין אותך

עשרות מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מעל ל-200 מטרות ברחבי שכונת רימאל ובחאן יונס.

בין היתר, תקפו המטוסים תשתית צבאית של ארגון הטרור גא"פ הממוקם בחאן יונס, מחסן אמצעי לחימה בשימוש חמאס הממוקם במסגד, תשתית מבצעית ששימשה פעילים בארגון הטרור חמאס.

בנוסף, תקפו המטוסים דירה מבצעית של פעיל חמאס במערך הנ"ט, תשתית המשמשת את אחד מבכירי הארגון ונכס אשר שימש את פעילי הארגון וממוקם בבניין רב קומות בשכונת אל פורקן.

המטוסים תקפו גם מסגד ובו מפקדה מבצעית של ארגון הטרור חמאס, מפקדה נוספת ששימשה פעילים בכוח הנ"ט של ארגון הטרור ושתי דירות מבצעיות נוספות.

הלוחמים פעלו באומץ לב ובנחישות, על מנת להשיב את השליטה ביישובים ובמוצבים ותפסו אמצעי לחימה רבים שהיו ברשות המחבלים, תוך פינוי פצועים שנפגעו.

במהלך ימי הקרב, לוחמי חטיבת השריון 401, סיכלו עשרות מחבלים ביישובי העוטף, פינו פצועים רבים וסייעו בחילוץ בני הערובה בעשרות מוקדים.

לוחמי ומפקדי חטיבת גולני נלחמו בימים האחרונים בקרבות אש ארוכים ועיקשים במספר מוקדים ביניהם כיסופים, נתיב העשרה ונחל עוז, בהם השיגו מחדש שליטה על היישובים והמוצבים ונטרלו מחבלים. גדוד 13 וגדוד 51 מצויים מתחילת הלחימה בקו המגע הראשון ואליהם חברו לתגבור סיירת גולני, גדוד 12, פלוגות הכשרה מבסיס האימון החטיבתי וכוחות מילואים של החטיבה.

גדודי חטיבת החילוץ וההדרכה של פיקוד העורף פרוסים ברחבי הארץ. החטיבה פעלה מתחילת הלחימה בהגנה על בסיס זיקים ויישובי עוטף עזה, פינוי תושבים וכוננות חילוץ.

צילום: דובר צה״ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שירן
1 שנה לפני

תהילים פ פס ט עד טו מתאר איך ישראל, הגפן, השתרשו בארץ והתעצמו. מתאר איך נפרצה הגדר ויכרסמנה)את הגפן, חזיר מיער. כמו שהתחיל מהיער. מומלץ לקרוא תהילים עם פרוש. מדהים

אולי יעניין אותך
לְשָּׁנָה הַבָּאָה לֵישֵׁב בְּסֻכַּת עוֹרוֹ שֶׁל לִוְיָתָן
לְמַֽעַן גָדְלָֽךְ וְתִפְאַרְתָּֽךְ
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן