אורות החנוכה

צדיק בא לעיר: מרן הראשון לציון הרב יצחק יוסף בכנס חיזוק והתעוררות באשדוד

מאות גדשו את מוסדות החיד"א בשיעורי תורה שע"י ארגון "מהות" • הרבנים בירכו את ראש העיר ד"ר לסרי על היוזמה הברוכה

בראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט״א הערב באשדוד

לקראת ימי החנוכה ארגון "מהות" והחברה למתנס"ים יזמה הרצאות ושיעורי תורה לציבור הרחב ברובעי העיר בכל ימי חג החנוכה.

השיעורים החלו כבר בערב חג החנוכה במוסדות "אורות חיים ומשה" עם הרה"ג ר' אבישלום יעקובי שנשא דברים בשעות שהבוקר בהשתתפות מאות אברכים.

הערב התקיימו שיעורים נוספים במוסדות החיד"א, שם בית המדרש היה מלא עד אפס מקום, כך גם בחדרים הסמוכים, את השיעור הראשון פתח מזכה הרבים הרב חיים זאיד שבפתח דבריו הביע את התרגשותו לנוכח הציבור הרחב שמילא את בית בית המדרש והודה נרגשות למוסדות החיד"א שהם אכסניה של תורה בכל ימות השנה ובירך את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על היוזמה הברוכה שהפיץ את אורות החנוכה ברחבי העיר בימים אלו, בהרצאות ושיעורים במעלתם וסגולתם של ימים אלו.

בדברים שנשא במשך שעה ארוכה, עמד על מידת המסירות נפש של החשמונאים, שהיא עמדה להם להגיע לניצחון ומאז אנו חוגגים את חג החנוכה מידי שנה בשנה.

כדרכו הביא סיפורים מרתקים בהם היו ניסים של ממש, בעת שביקר בישובים הסמוכים לעזה ששמע מאנשי צבא כאשר הגיע לעודדם ולחזקם.

אחריו נשא דברים הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית כרב המקדים לפני בואו של מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף הרב הראשי לישראל שבסיום דבריו קידם את פניו, משהגיע הורה מרן הראשון לציון להושיבו לצידו ושיבח את הפעולות הברוכות הנעשות במועצה הדתית ובכך מקדש שם שמים בזיכוי הרבים.

מרן הראש"ל הגר"י יוסף מסר שיעור הלכה בהלכות חג החנוכה ועמד על זמן מצות הדלקת נר החנוכה וחיזק את דעתו של מרן השולחן ערוך שזה מזמן צאת הכוכבים.

בשיעור השתתפו עוד רבנים חשובים ואישי ציבור ביניהם אבי אמסלם ממ"ק ראה"ע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן