בחירות 2024

פרסום ראשון: קייסים ורבנים בכירי העדה האתיופית באשדוד הכריעו במי יתמכו לראשות העיר

בסוף השבוע צפויים להגיע קייסים ורבנים בכירי העדה האתיופית ללשכתו של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי להביע ולתת את תמיכתם המלאה במועמדותו לראשות העיר

הסחף נמשך כל העת: לאחר שהעדה הגיאורגית וההודית הביעו את תמיכתם בתחילת השבוע בראש העיר המכהן ד״ר יחיאל לסרי לקדנציה נוספת בראשות העיר. עדות נוספות מצטרפות ומביעות את תמיכתם.

כעת אנו מפרסמים כי בכירי העדה האתיופית באשדוד צפויים להגיע בסוף השבוע ללשכתו של ראשי העיר ד״ר יחיאל לסרי להביע את תמיכתם בו לראשות העיר בבחירות שיתקיימו בעוד שבוע ימים.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי נואם בטקס לזכר הנספים בסודן בפני הקהילה

ל׳חרדים אשדוד׳ נודע כי בכירים בעדה האתיופית עובדים מזה מספר שבועות במטה הבחירות של לסרי, ביניהם חבר הכנסת לשעבר אשר פנטהון סיום. ונמצא בקשר רציף עם ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו. וכאמור התמיכה בלסרי צפויה כבר בימים הקרובים ממש, ובשבוע הקרוב צפוי פנתאון סיום לארגן מספר כנסים בקרב העדה יחד עם משפיעים רבים בקהילה.

התמיכה מגיעה לאחר שגשוג ופריחה של הקהילה האתיופית באשדוד בשנים האחרונות. כהוקרה על כך הכריעו הבכירים בקהילה להביע את תמיכתם בלסרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן