הניצחון של אמסלם על נכט

ההצבעה על פתיחת המשכן בשבת – בוטלה

לאחר שהיה נראה שיש צורך לכנס את חברי הדירקטריון להצביע שוב על הצעתו של נכט לפתיחת המשכן לאומניות הבמה בשבת - היועצת המשפטית למשכן גב׳ טלי בן סימון בתיאום עם היועץ המשפטי לעירייה רוני עמיר מבטלים את ההצבעה מאמש בעקבות כך שנערכה הצבעה כשאחת מחברי הדירקטריון סיימה את תפקידה וטרם אושרה מחליפתה במשרד הפנים וחברת הדירקטריון לא הייתה מודעת לכך שאיננה יכולה להצביע
המשכן. קרדיט - עמוד המשכן לאומניות הבמה באשדוד

סערת המשכן: לאחר שהיה נראה אמש שהצעתו של אלי נכט לפתיחת המשכן לאומנות הבמה בשבת התקבלה ברוב, מאחר ונכט טען כי אחת מחברי הדירקטריון (גב׳ סיגל דיי) סיימה את תפקידה, וממילא לדברי נכט אסור היה לה להצביע בהצבעה, מה שגרם לרוב של 4 בעד נגד 3 מתנגדים.

כעת אנו מפרסמים בפרסום ראשון כי לאחר התערבותו של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי היועצת המשפטית בחנה את הנושא והורתה לבטל את כל ההצבעה שנערכה אמש בחברי הדירקטריון מאחר וטרם אושרה מחליפתה של גב׳ סיגל דיי במשרד הפנים, וממילא היה אסור על נכט לקיים את ישיבת הדירקטריון.

מכתב היועמשי״ת המבטל את ההצבעה מאמש

ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם מגיב להחלטת היועצת המשפטית בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳:

״היה ברור מתחילה שהמשכן יהיה סגור בשבת, כפי שאמרתי מהרגע הראשון וכפי שהגלגל לא יפעל בשבת. אני שמח שהלחץ שהפעלנו ב-24 השעות האחרונות עשה את שלו והוביל לחוות דעת משפטית לפיה ההצבעה שהוביל אמש יו"ר הדירקטוריון אלי נכט לפתיחת המשכן בשבת בטלה מעיקרה מאחר וההצבעה לא תקינה. כפי שהבטחתי המשכן יהיה סגור בשבת והסטטוס קוו יישמר. לא ניתן למחרחרי הריב לנצח״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן