"היורש"

פרופיל על יורשו המסתמן של יעקב ליצמן – הכירו: יצחק גולדקנופף

לקראת פרישת ח"כ יעקב ליצמן מהכנסת - מהסייעה המרכזית מגיעים הדיווחים כי מי שיירש אותו יהיה ככה"נ יצחק גולדקנופף /// פרופיל לדמות "היורש"
ליצמן עם יורשו גולדנופף

לאחר 22 שנות פעילות כחבר כנסת מטעם "יהדות התורה", ולאחר שכיהן כשר וכסגן שר הבריאות, הבינוי והשיכון היום (יום ד') צפוי חבר הכנסת יעקב ליצמן להודיע ולהגיש את התפטרותו מהכנסת לאחר עסקת טיעון שחתם עם הפרקליטות על תיקים שונים בעניינו.

שמות רבים עלו מאז חתימת עסקת הטיעון כאלו שיירשו את מקומו של ליצמן מטעם הסייעה המרכזית (גור) בבחירות הקרובות לכנסת.

בין השמות שעלו: חנוך זייברט – מ"מ וסגן ראש עיריית בני ברק, בכיר מעסקני החסידות, אליהו חסיד – כיהן כח"כ בכנסת הקודמת במשך תקופה קצרה, ומנהל ישיבת אמרי אמת של החסידות בבני ברק, יצחק שפירא – מחותנו של האדמו"ר מגור ומנהל בשנה האחרונה מגעים נרחבים בעיריית ערד וסייעת יש עתיד, מוטי בבצ'יק – עוזרו ויד ימינו הפרלמנטרי בעשור האחרון של ליצמן ומקושר מאד בלשכת נתניהו, אברהם מנלה – מנכ"ל חברה קדישא תל אביב ובכיר בוועדה הפוליטית של החסידות.

אולם בשבוע האחרון השם שעולה לפתע יצחק גולדקנופף ממקורבי האדמו"ר מגור, יו"ר הוועדה למען השבת, מנכ"ל רשת הגנים בית יעקב, עסקן בכיר ומוערך בחסידות, מקורב מאד ליעקב ליצמן. האחרון אף מריץ את מועמדותו של גולדקנופף כמי שיירש את מקומו בכנסת.

יצחק גולדנופף

גולדקנופף אף מוכר כמי ששימש בחזית מאבקים שונים בשנים האחרונות בעיקר בנושא השבת, ומתייעץ רבות עם מורו מרן האדמו"ר מגור.

בניגוד לקודמו גולדקנופף מוכר כאיש שלום, ואם אכן בסופו של דבר ייכנס לכנסת – תדמיתה הפוליטית של הסיעה המרכזית (גור) צפוי להשתנות משמעותית.

יצחק גולדקנופף ואשדוד:

הקשר בין היורש לאשדוד כבר ארוך בשנים. לגולדקנופף רשת מעונות וגנים עניפה בעיר.

כמו כן במאבקי השבת בשנים עברו היה גולדקנופף האיש המעורב בכל הנושא.

בשנת תשע"ח תוך כדי מאבקים רבים בעיר בנושא השבת, כתבו בד"ץ רבני הקריות מכתב לגולדקנופף שהוא המוסמך הבלעדי בכל נושא השבת.

מכתב בד"צ רבני הקריות, שבט תשע"ח

בהמשך השנה במאבק מול פארק אתגרים שלח גולדקנופף מכתב למנכ"ל חופי"ת אשדוד מר עופר דרי מכתב בנושא חילול השבת במתחם הפארק. ובמאבקים רבים שנוהלו בעיר בענייני שבת עמד גולדקנופף בתפקידו כיו"ר ועדת הרבנים למען קדושת השבת בראש החנית.

מכתבו של גולדקנופף למנכ"ל חופית

בכיר בסייעה המרכזית אומר ל'חרדים אשדוד' כי חשוב לזכור שאנחנו טרם עומדים במערכת בחירות, וע"כ עדיין אין לראות את מועמדותו של גולדקנופף כעובדה מוגמרת, ורק בעת הגשת הרשימות נוכל לדעת את מי בחר מרן האדמו"ר מגור לתפקיד מטעם הסיעה המרכזית.

לאחר 72 שעות מעת הגשת ההתפטרות – ייכנס אוטומטית לכנסת יעקב טסלר, נציג חסידות ויז'ניץ, מקום 8 ברשימת 'יהדות התורה' עד לבחירות הקרובות. מה שייצור שלאחר 26 שנים לסיעה המרכזית לא יהיה נציג מטעמה בכנסת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן