מכעיס

פרובוקציה של הפלג הירושלמי באירוע שיא של ת"ת מורשה

המפגינים הפריעו בגופם למהלך התקין של האירוע בו נכחו אנשי כוחות ההצלה והשיטור ולצערם של התלמידים

כמו שדיווחנו כאן אמש התקיים לילדי ת"ת מורשה יום שיא שבו הוסבר לתלמידים ע"י נציגים מאיחוד הצלה ומשטרה, איך לנהוג ולהתנהל במצבי חירום וכן הודגם לתלמידים מה תפקידם של העוסקים במלאכת הצלת החיים.

למערכת "חרדים אשדוד" הגיעו מספר עדויות ותיעודים, שתוך כדי האירוע הגיעו מספר אנשים השייכים לכאורה לקהילת גרונדא, והודיעו למשתתפים שמה שהם עושים זה בניגוד לדעת תורה ושהם יעצרו בגופם את המתרחש כי אסור לשתף פעולה עם המשטרה האלימה.

המארגנים ואנשי ההצלה ניסו לשכנע ולהסביר למפגינים שזה מידע חיוני ומציל חיים וזוהי זכותם כי זה עבור ילדי מורשה בלבד, אך אלה נפלו על אוזניים ערלות בטענה שאין לשתף פעולה עם המשטרה ובפרט בשלושת ימי ההגבלה.

אנשי יס"מ שנכחו ולקחו חלק גם הם ביום הקהילה בהתנדבות, ניסו להסביר להם שההתנהגות שלהם לא ראויה ונגד החוק מכיוון שמדובר באירוע המותר על פי חוק ובשטח ציבורי. המפגינים נענו בשלילה ואף הודיעו שאם האירוע ימשיך יגיעו עוד מספר גדול של מפגינים ויהיה בלאגן גדול.

השוטרים משום מה החליטו לוותר על המשך הפעילות וכמוהם גם המארגנים והילדים שהצטערו נורא ולא באמת הבינו על מה המהומה.

האירוע הסתיים באותו הרגע בצורה לא מסודרת ובעל כרחם של המשתתפים.

 

צפו בפרובוקציה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן