התפללו

פצוע ונעדר: שני תושבי אשדוד נפגעו בקריסת העגורן בתחנת הכוח באשקלון

קריסת העגורן בתחנת הכוח באשקלון: תושב אשדוד נפצע ותושב נוסף נעדר. חיפושים נרחבים מתבצעים בשטח. הציבור מתבקש להתפלל לרפואת צבי אייל בן סליה
קריסת העגורן באשקלון. צילום. יוסי וייס חברת החשמל

תושב אשדוד נעדר בעקבות קריסת עגורן שמוצב בסמוך למסוע הפחם בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון, על קו המים. תושב אשדוד נוסף נפצע ומאושפז בבית החולים. הציבור מתבקש להתפלל לרפואת צבי אייל בן סליה.

חיפושים נרחבים מתבצעים במים באזור אשקלון אחר שני נעדרים. המשטרה מסרה כי על העגורן שקרס היו שני בני אדם שנפלו למים, ואחד מהם חולץ. הגבר שחולץ מהמים לאחר שנפל מהעגורן, בן 53, פונה למרכז הרפואי ברזילי באשקלון כשמצבו מוגדר בינוני.

במהלך הלילה עלה החשש כי גם אדם נוסף, דייג, שהה במקום בזמן המקרה. הקשר עמו נותק, ולכן העריכה המשטרה כי יש שני נעדרים – הדייג ועובד חברת חשמל שהיה על העגורן. הכוחות מבצעים אחריהם חיפושים נרחבים, תוך שימוש בצוללים ובאמצעים אחרים, וקיים חשש כבד לחייהם. הקריסה אירעה בזמן שבאזור השתוללו רוחות עזות.

חברת החשמל מסרה כי "צוותים של חברת החשמל בשיתוף כוחות חיל הים, היחידה הלאומית לחילוצים מיוחדים (להב"ה) ומשטרת ישראל ממשיכים בסריקות לחילוץ שני הנעדרים. יחידת הרווחה של חברת החשמל בקשר הדוק עם משפחות הנעדרים ותומכת בהן".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חיים
1 שנה לפני

השם ישמור אותם
טרגדיה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן