זעם בציבור הספרדי

מופלים לרעה: פער משמעותי בין עלויות האטרקציות של המרכז למורשת לעומת מאוגדים

הרבה מהאטרקציות אותם פרסם ממ"ק ראש העיר אבי אמסלם והמרכז למורשת לציבור הספרדי יקרים בפער משמעותי לאטרקציות אותם פרסם סגרע"ה יחיאל וינגרטן ומאוגדים לציבור האשכנזי בעיר • תושבים ל'חרדים אשדוד': "לא ייתכן שתהיה כזו אפליה, אבי אמסלם צריך לדאוג גם לנו למחירים סבירים והגונים כמו שוינגרטן דואג לציבור האשכנזי"

בכל שנה אנו רגילים לקראת בין הזמנים בקיץ לחוברות אותם מפיקים סגני ראש העיר השונים, כל אחד למגזר שלו מחאים באטרקציות מגוונים למשך כל ימי בין הזמנים.

אך השנה ל'חרדים אשדוד' הגיעו פניות רבות כי הציבור הספרדי זועם, בעקבות כך שהרבה מהאטרקציות אותם פרסם ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם והמרכז למורשת חופפים לאטרקציות אותם מפרסם סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן ומאוגדים, אך המחיר רחוק מלהיות חופף.

כך לדוגמא:

טיול לפארק רעננה:

'המרכז למורשת' מציע ב-25₪

'מאוגדים' מציע זאת ב-10₪

פער של 15₪!

טיול לפארק האגם בנתיבות:

'המרכז למורשת' מציע ב-25₪

'מאוגדים' מציע זאת ב-10₪

פער של 15₪!

טיול לפארק הרצליה:

'המרכז למורשת' מציע ב-25₪

'מאוגדים' מציע זאת ב-10₪

פער של 15₪!

סיור בנמל אשדוד:

'המרכז למורשת' מציע ב-20₪

'מאוגדים' מציע זאת ב-15₪

פער של 5₪!

חווה בחוויה:

'המרכז למורשת' מציע ב-45₪

'מאוגדים' מציע זאת ב-30₪

פער של 15₪!

זאת ועוד באטרקציות נוספות הפערים גדולים ומשמעותיים, בין הפרסום שהופנה לציבור הספרדי ע"י נציגם בעירייה אמסלם לבין הפרסום שהופנה לציבור האשכנזי בעיר ע"י נציגם וינגרטן.

רק בשבוע האחרון פרסמנו ב'חרדים אשדוד' תחקיר על האפליה נגד המגזר הספרדי בעיר לאחר שפרויקט 'בראשית' בפרסום התעלם משמות משפחות ספרדיות, מיד לאחר הפרסום שעורר הד נרחב ברחובות העיר החליטו בנהלהת הפרויקט לשנות את הפרסום ולהוסיף גם שמות משפחה ספרדיות בפרסום, אך מתברר שהאפליה בין המגזרים בעיר מקבלת ביטוי גם על ידי הנציגים.

בשיחה ל'חרדים אשדוד' אומר תושב ספרדי: "כשאני רואה דלת מתחתיי משפחה יוצאת לאותה אטרקציה כמוני, ומשלמת עבור כל ילד 15₪ פחות, ויש לנו בלי עין הרע 6 ילדים במשפחה – מדובר בהפסד של 90₪ לאטרקציה אחת, כשאני והשכן האשכנזי משלמים אותו ארנונה, למה אני נדרש לשלם על אטרקציות בבין הזמנים יותר? כי אני ספרדי? הכי מתסכל שהנציג שלנו, הוא זה שנותן את ידו לאפליה הזו".

חשוב לציין כי התקציבים של 'המרכז למורשת' ו'מאוגדים' מגיעים מתקציב תרבות תורנית של העירייה, ומחולקים ע"י 2 סגני ראש העיר לשימוש לכלל תושבי העיר, וקביעת המחירים נעישת על פי בחירתם האישית בלבד, כך שהדבר אכן דורש בירור מעמיק.

אתר 'חרדים אשדוד' הוקם על מנת להביא לציבור חדשות איכותיות ומעניינות, ללא התעסקות עם רכילות פוליטית, וערבוב בין מניעים אישיים, ומשתדל לייצר לכם חדשות חשובות מדי יום, כמו בסיפור הזה שמובא לפניכם ופוגע בכיס של כל משפחה ומשפחה. למרות זאת בחר המגיב לכתבה לפתוח דווקא בתגובה מלאה בהתקפה אישית והשערות חסרות בסיס, תוך כדי שהוא תקיפה אישית שלנו ושל גורמים פוליטים אחרים. למרות זאת אתר 'חרדים אשדוד' מביא לפני הציבור את תגובתו המלאה של ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם ככתבה וכלשונה.

תגובת מ"מ ראש העיר אבי אמסלם: איני נוהג להתייחס לשאילתות קנטרניות, מגמתיות ואובססיביות המונעות מאינטרס אישי של אחד מבעלי האתר שהנך עובד בו שכבר הביע את דעתו בשער בת רבים וברשתות החברתיות סביבי באופן אישי, כאשר המטרה ברורה – לפגוע בעשייה המבורכת של סיעת שס בעיר אשדוד על כל גווניה.

למרות זאת אענה לשאלתך מתוך נימוס – קיימים פערים עצומים בין הפעילויות העירוניות הכלליות בעיר אשדוד לבין הפעילויות של "המרכז למורשת" שמיום הקמתו לפני כ-9 שנים נאלץ להתמודד עם משאבים מצומצמים לעומת תקציבי הענק של הפעילות הכללית, יחד עם זאת במאמץ רב נתנו מענה לכלל תושבי העיר אשדוד הצורכים את שירותי התרבות התורנית.

על אף המשאבים הדלים בשנים הללו חוללנו מהפכה ויצרנו מודל לחיקוי לכל הארץ וכל זאת במחירים השווים לכל כיס. לשמחתי הציבור מצביע ברגליים והאמון נמדד בכינוסים הגדולים ובמשוב תודה מדי יום ביומו.
בנוסף לצערי מתקבלים אצלי מדי יום תלונות על השיטה של מאוגדים כאשר הכרטיסים נמכרים בתוך החצרות הפנימיות שלהם דרך מערכת מסננת שחס וחלילה אמסלם או איפרגן לא יקנו כרטיס בטעות.. בשונה מאיתנו שמפיצים את החוברות בכל תיבות הדואר בעיר ללא הבדל בין שמות המשפחה רוזנבוים וגשייד.

לגופו של ענין, כל השוואה בין הפעילויות הינה שגויה ולא רלוונטית היות והפעילויות של המרכז למורשת ומאוגדים שונות לחלוטין, מלבד נסיעות לפארקים שהן הדבר היחידי התואם, ולכן כל השוואה בין הפעילויות הינה פרי דמיונכם ותלושה מהמציאות. בנוסף כידוע לכולם עליית המחירים במשק פגעה בכולם ללא יוצא מן הכלל ואילצה אותנו לייקר את מחירי הכרטיסים ב-5 עד 10 שקלים (מקסימום) ובעיקר בנסיעות.

מלבד זאת מיום הקמת המרכז למורשת כלל האירועים הינם במחירים השווים לכל כיס ונעים בין 10 ל-20 ש"ח, מלבד אירועים מיוחדים ויקרים מאד שבהם אנו נאלצים לגבות מחיר שונה עקב עליית המחירים בכניסה לאתרים עצמם.
ברוך השם אני שמח שהצלחנו להנגיש פעילויות תרבות לציבור מעוט יכולת והערכת הציבור ניכרת. אנחנו נמשיך להתעסק בעשייה ואתם תמשיכו להתעסק ברכילות נמוכה וקנטרנית המונעת מאינטרסים אישיים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
76 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
76 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
דודו ביטון
1 שנה לפני

כן סופי,אריה צריך לאשר את זה אצל חכם שלום

ספק
1 שנה לפני

אני יודע שאלו שהפיקו את אחד מהסרטים שהולך להיות המאוגדים פנו גם למרכז למורשת והם לא התיחסו והם הציעו להם עכשיו משהו בשביל סוכות והם גם לא התיחסו אז איך אפשר לצפות מהם שישיגו דילים טובים מהספקים אם הם מזלזלים בהם מאוגדים לעומת זאת מתיחסים מיד בכובד ראש ויוצרים קשר

די לפילוג ולפלגנות
2 שנים לפני

יהודים יקרים. מה זה כל הגועל נפש וההשמצות? אנחנו אחים.
צריך אכן לברר מדוע המרכז למורשת זה יותר יקר אבל בלי השמצות.
הגיע הזמן שתהיה חוברת אחת ומאוחדת.

יעקב
2 שנים לפני

זה לא הפליה!
במאוגדים זה מוגבל לזמנים כל המקומות ביום שלם הם מחלקים לפעמים ל-3 אירועים באותו היום וכך
משא"כ במורשת כל הפעילות הם ימים שלמים וכו בגלל זה המחיר בהתאם

מור ולבונה
2 שנים לפני

זה שמגיב בשם אבי הגבר, ברור שזה או אבי בעצמו או אחד ממספר בודד שנשאר ללקק לו. אז אם אתה מאלה שמאמינים לו, חבל לך.. זה עניין של זמן עד שתדע מי הבן אדם. המילים מקנאים, לא מפרגנים, ממורמרים , צרי עין, שייכת לאנשי שלומו במסגרת מאד מצומצמת שלא מסוגלים לראות תמונה בשלמותה.

אשדודי מעשי
2 שנים לפני

איך ניתן לפנות לאריה דרעי?

אשדודי מעשי
2 שנים לפני

איך ניתן להגיש פניה לאריה דרעי? צריך להיות מעשיים. מי מקורב אליו או אחראי על פניות? צריך שישמע את כל מה שנעשה באופן מסודר. הוא מינה אותו והוא בטוח יקח אחריות על מה שקורה.

פרלה אבוקסיס
2 שנים לפני

צריכים להעיר את דרעי שלא יהיה מאוחר ושס תימחק באשדוד

לימור
2 שנים לפני

במאוגדים כל אחד יכול להזמין !!! משא"כ מרכז למורשת שצריך כרטיס של המרכז שיש אותו רק לספרדים!

שלמה
2 שנים לפני

שימו לב חברים!
כל האירועים של מאוגדים מוגבלים למספר שעות כגון :לונה פארק שעתיים חוה בחווה שעתיים וחצי
מה שאין כן במורשות שרוב הפיעוליות שלהם הם למשך כל שעות היממה ללא מיגבלות זמן

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן