"הייתי בדרך לכותל"

פיגוע ירי על האוטובוס: כוננים מאשדוד הוזעקו – הצלם האשדודי מודה לה'

פיגוע ירי בירושלים: כוננים מאשדוד הוזעקו לטפל בפצועים. אייזיק רוטנר, מתנדב איחוד הצלה ותושב אשדוד, ל'חרדים אשדוד': "הייתי בדרך לכותל המערבי ועודכנתי על הירי. מיהרתי לשם והתחלתי לטפל בפצוע הראשון שראיתי". הצלם יהושע פרוכטר מספר כי ניצל לאחר שעזב את המקום דקות ספורות לפני הירי
האוטובוס שלעברו בוצע ירי. צילום: דוברות המשטרה

לילה קשה בירושלים: לפחות שבעה בני אדם נפצעו הלילה (בין שבת לראשון), שניים מהם באורח קשה, בפיגוע ירי שאירע בשתי זירות בירושלים. מצוד מתנהל אחר שני מחבלים שברחו לכיוון שכונת סילוואן בעיר. ככל הנראה השניים ירו מתוך רכב ונמלטו מיד מהמקום.

בשעה 01:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ירי לעבר אוטובוס קו 3 של אגד ברחוב מעלה השלום בעיר העתיקה. שניים מנוסעי האוטובוס, שני גברים בשנות ה-30 לחייהם, נפצעו באורח קשה. הירי בוצע בזמן שהנהג סייע לאישה נכה לעלות לאוטובוס באמצעות מעלון.

הירי השני אירע כמה מטרים מהזירה הראשונה, ברחוב מעלה שז"ך בכניסה לחניון קבר דוד המלך. ארבעה גברים ואישה נפצעו. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום וסגרו את הזירה. המשטרה ושב"כ מנהלות מצוד אחר המחבלים. חמישה מהפצועים פונו לבית החולים שערי צדק – שניים במצב קשה, אחד במצב בינוני ואחד במצב קל. לבית החולים הדסה הר הצופים פונו שניים מהפצועים – פצוע אחד עם פגיעת ירי בכתף ופצוע אחד עם פגיעת ירי בצוואר. בנוסף פונו להדסה ארבעה נפגעי חרדה.

בין כוחות ההצלה הגדולים שהוזעקו לזירה, נראו גם כוננים רבים מהעיר אשדוד ששהו בסמיכות לזירת הפיגוע.

מתנדב איחוד הצלה אייזיק רוטנר, תושב אשדוד, הוזעק גם הוא לזירה. בשיחה עם 'חרדים אשדוד' הוא מספר כי היה בדרך לתפילה בכותל המערבי, כשיקבל עדכון על פיגוע ירי. הוא מיהר למקום והתחיל לטפל בפצוע הראשון שפגש.

כמו כן, הצלם האשדודי המוכר, יהושע פרוכטר, עדכן ברשת כי שהה במקום הפיגוע מספר דקות לפני תחילת הירי והודה לה' על שניצל יחד עם משפחתו מהפיגוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
1 שנה לפני

ה ישמור ויציל על כל עם ישראל החזקים

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן