מטורף

עשרות טילים תת מיימים וצוללות לא מאויישות נמצאו במנהרה בעזה

בשיתוף פעולה של יחידות זרוע הים הכולל את המטה המבצעי ובו את מספן המודיעין ויחידות מבצעיות וטכנולוגיות נוספות והכוחות הלוחמים בשטח, הצליחה זרוע הים לסכל מספר כלים צוללים בלתי מאוישים, אשר ייעודם הוא פגיעה בנכסים אסטרטגיים של מדינת ישראל בים ובחופיה.

בתדרוך שהעביר דובר צה"ל הערב לכתבים, נמסר על כך שבמהלך תמרון כוחות צה"ל ברצועה בתוך תוואי התת קרקע" אותרו טילי טורפדו תת מימיים במשקל של עשרות ק"ג חומר נפץ כל אחד וכן, כ30 (!!!) צוללות מאויישות מרחוק, שמטרתן לפגוע בנכסים אסטרטגיים של מדינת ישראל. לא ידוע יש עוד כאלה ברחבי הרצועה.

"שייטת 3 פועלת בזירות הקרובות והרחוקות", אמר אל"ם אלדד בורוכוביץ, מפקד שייטת ספינות הטילים, "מהיום הראשון של המלחמה, שייטת 3 מבצעת איסוף קרבי ותקיפה של מעוזי החמאס, יעדי הסתתרות, מטרות מחבלים ומסייעת לכוחות המתמרנים בחיסול החמאס. אין מקום שהוא רחוק מדי עבור שייטת 3".

"שייטת 3 כרגע פרוסה גם במרחב ים סוף", הוא המשיך, "יחד עם סער 6 וכוחות נוספים. בשיתוף עם חיל האוויר, מבצעת הגנה מול האויב שמגיע מדרום ומזרח. אנחנו למעלה מ-1,000 לוחמים בים, אנחנו לא מתכוונים לעצור ולו לרגע – עד השמדת אחרון המחבלים".

אחת מהצוללות הבלתי מאויישות שאותרו על ידי הכוחות באחת מהמנהרות ברצועה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן