גלריה נרחבת

ערב גיבוש והוקרה למתנדבי ידידים סניף אשדוד

בתחילת השבוע נערך ערב גיבוש והוקרה למתנדבי ומתנדבות סניף אשדוד בארגון ידידים

מעל למאה מתנדבים השתתפו באירוע שהתקיים במועדון "הטוויסט" בעיר ונהנו מארוחה חלבית, שנתרמה באדיבותם של בעלי העסקים "תטעם תבין", "בוטיק הפיתה", "המרענן", "רותם מגשי פירות" ו"סטיב משקאות".

על הפקת הערב נטלו חסות נציגי העירייה, בהם גב' חנה בן איון מהמחלקה למשאבי קהילה והתנדבות, וכן אורי נעים מ"צמיגי עמוס", דן אלימלך ומישל לוי מ"מצבר העיר".

כיבדו את האירוע בנוכחותם, ישראל אלמסי – מנכ"ל ארגון ידידים וסגנו לייזי שטרן, מנהל מחוז דרום – אלעד מאיר וסגנו אוראל לנגר, מזכיר מחוז דרום – יוסי סוריה, מנהל מרחב לכיש – שמואל לסרי וסגנו שלומי הרוש, יועץ ראש העיר – שמואל דוד וחנה בן איון מנהלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעירייה.

אלמסי נשא דברים והודה למתנדבים על עשייה מסביב לשעון בדבקות וללא תנאים. גב' בן איון הוסיפה גם היא דברי הודאה למתנדבי סניף אשדוד על הפעיולת בכלל, ובפרט על החלק שלקחו במהלך מבצע "עלות השחר", במסגרת פרוייקט טיפול בחלונות ודלתות ממ"ד עבור תושבים, בביצוע פעולת הפתיחה והסגירה.

במהלך הערב הוענק מגן הוקרה מטעם עיריית אשדוד למנכ"ל הארגון ולמנהל הסניף.

בסיום, נשא דברים ליעד פרץ מנהל סניף אשדוד, ששיבח את מתנדבי הסניף על העשייה בשגרה ובחירום ותיאר את התפתחות והגדלת נפח הפעילות של המתנדבים במרחב. לאחר מכן העניק תעודות הוקרה למצטייני הסניף בשנה החולפת.

את הערב הנעים מאור אמויאל, שהופיע בהתנדבות ותרם מזמנו ומקולו, לטובת צוות המתנדבים הגדול שפועל ללא לאות למען הזולת וללא תמורה, מלבד חיוך.

צפו בגלריה:

צילום: ידידים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן