השם יקום דמו

עצרת מספד לדיין הרב אלימלך וסרמן שנרצח בדרכו לבית הדין הרבני באשדוד

דייני ישראל התכנסו בבית הדין הרבני האזורי בירושלים לעצרת תפילה לשלום חיילי צה"ל, הפצועים והחטופים ולאזכרה במלאת שלושים להירצחו של הדיין הרה"ג הרב אלימלך וסרמן זצוק"ל.

דייני ישראל בעצרת לזכר נשמתו

נשיא בית הדין הרבני הגדול הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו פתח באמירת פרק תהילים יחד עם הרבנים והדיינים להצלחת חיילי צה"ל, להחלמת הפצועים ולהשבת אחינו החטופים הנתונים בצרה ובשביה.

מנהל בתי הדין הרבניים הרב אלי בן דהן פתח ואמר "הרב וסרמן היה נכנסה לבית הדין ואומר שלום לכל אחד. כאשר הוא היה יוצא מבית הדין הוא היה שואל 'מה עוד ניתן לעשות' ו'כיצד עוד אפשר לסייע'. הוא היה פונה לבאי בתי הדין ובודק האם כל אחד קיבל את מבוקשו".

נשיא בית הדין הרבני הגדול הרב דוד לאו: "הרב וסרמן אהב כל אחד מישראל. אני זוכר אותו כאברך צעיר במכון 'אריאל' בבית וגן עם התמדה, חיוך ולב טוב. הייתה לו אכפתיות לכל אות שבתורה, לכל אדם מישראל, דקדק בהלכה ואהב את ארץ הקודש ואת מלאכת הדיינות ובדרכו לבית הדין נרצח".

ידידו הקרוב של המנוח הרב וסרמן זצק"ל חבר הכנסת הרב ישראל אייכלר: "הרב נקרא אלימלך על שם סבו. הוא ראה בכל אחד מעלת חברו ולא חסרונו. שפיכות הדמים הזו לא נפסקה. האם אתם מכירים שופט שנוסע באוטובוס לדרכו לבית המשפט? הרב וסרמן עשה זאת באהבה ובשמחה".

כמו כן דיברו הדיינים הרב משה אמסלם אב"ד אשדוד שאמר כי "הרב היה מעריץ של רבי אושר פרוינד. היה יוצא מהאולם הדיונים ומתעניין באנשים. שואל בפשטות 'מטפלים בכם'?. מאז פרוץ המלחמה דיבר על מעלתם של אלו שנרצחו תחת כיסא הכבוד. יו"ר נציגות הדיינים אב בית הדין הרבני באשקלון המשרת כיום במילואים בדרגת סא"ל השתחרר במיוחד כדי להגיע לעצרת ונשא דברים לזכרו של המנוח.

גלריה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן