מנציחים את זכרו

עצרת במלאת י"א חודש לאיש החסד ומזכה הרבים

הרב תומר בן שטרית ז"ל רב בית הכנסת בביה"ח "אסותא" ויו"ר ארגון  "תשובה וישועה"

הערב יום חמישי ערב ראש חודש מנחם-אב תתקיים עצרת התעוררות במלאת יא' חודש לאיש החסד מזכה הרבים שזכה להחזיר רבים בתשובה הרב תומר בן שטרית ז"ל שנפטר כשהוא בן לט' שנים בלבד לאחר שנדבק וחלה בנגיף.

תפילת מנחה וערבית והעצרת, תתקיים בבית הכנסת "נר דוד ואוהל רחמה" רחוב פתח תקוה 15 רובע ט'. תפילת מנחה בשעה 19:30 ולאחריה ישאו דברי התעוררות המרא דאתרא הרה"ג ר יוסף שיינין, הרה"ג ר' מאיר מוייאל ר"י "זוהר התורה" הרה"ג ר' אבנר עמר רו"מ "אור מאיר" ומנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני "בני יוסף" ומגיד מישרים הרב מאיר שוורץ. לאחר תפילת ערבית תתקיים במקום סעודת מצוה.

המנוח ז"ל זכה שבשנה האחרונה בנו נ"י נכנס לעול תורה ומצוות וזכה לברכותיהם של הרבנים הראשיים הגה"צ רבי חיים פינטו שליט"א שקיבלו בכבוד רב בלשכתו וכן הרה"ג ר' יוסף שיינין שליט"א.

הרב תומר ז"ל היה דמות של תורה וחסד תוך כדי התבטלות לתלמידי חכמים. הוא עמד  בראש עמותת "תשובה וישועה" שהקים כדי לאגד בתוכה את פעילות החסדים שהיו נר לרגליו הכוללים בתחומים רבים כמו, עזרה לחולים ולמשפחותיהם בבית החולים, כולל אברכים, עזרה למשפחות בנושאים שונים ועוד.

כשהוקם בית הכנסת בבית החולים "אסותא" באשדוד, נקרא ע"י מקים בית הכנסת להיות רב בית הכנסת וכדי שתהיה פעילות תורנית במקום שתסייע לחולים המאושפזים, הקים כולל אברכים ולאחר מכן פתח במיוחד כולל ליום שישי וכך החולים יכלו ללמוד ולקבל מענה בשאלות הלכתיות שונות.

עובדי ובאי בית החולים מספרים עד היום על הארת פנים של הרב תומר ז"ל שהיה מגיע מידי יום ביומו לבית החולים בהתנדבות מלאה והיה מבקר את החולים בכל המחלקות ולרגע היה נדמה מתוך השיחה עם החולים, כי ככל הנראה הם מבני משפחתו, אך כשנשאל התברר שאין שום קשר, אבל כך היה נוהג כלפי הזולת, לעודד כמה שיותר ולהאיר פנים לחולים ולברכם בברכת רפואה שלמה.

כשהיו מגיעים בני משפחה, היה מציע להם עזרה בכל תחום, אם זה לינה או אוכל וכדומה. גם במעמדים שונים כמו בימי חג החנוכה בכל ערב, היה מדליק את נרות החנוכה בקומת הכניסה בבית החולים יחד עם יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן ופעילי חב"ד ובאותו מעמד היה נושא דברי ברכה ולאחר מכן היה פותח בריקוד נסער עם החולים ובני משפחותיהם.

בחודש אלול האחרון נדבק בנגיף ואושפז בבית החולים וביום ראש השנה השיב את נשמתו הטהורה לבוראו. במוצאי ראש השנה לקראת חצות לילה התקיימה הלוויתו כאשר השמועה הקשה הכתה את כל מי ששמע על כך, בכל מקום פרצו בבכי נסער וכאבו את האבדה הגדולה, במסדרונות בית החולים כבר ביום ראש השנה הורגש הכאב בכל פינה ואת הצער על פניהם של צוות הרפואי בבית החולים, וכך צעדו המונים ובראשם רבנים חשובים שהספידוהו ולאחר מכן נטמן לקול זעקת שבר הנאספים.

המוני המלווים התפזרו לביתם כשהם כואבים ודואבים בחסרון אבידה הגדולה של תורה וחסד, בדמות המיוחדת והאצילה שהלכה בדמי ימיה שהיתה ואיננה עוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן