הכהן הגדול מאחיו

עם כלות השלושים עצרת מספד והתעוררות במוצאי שבת "כי-תבוא" ברובע ג'

עם כלות השלושים למרן נשיא מועצת חכמי התורה וראש ישיבת פורת יוסף חכם רבי שלום כהן זצוק"ל, יתקיים עצרת מספד והתעוררות בעירנו במוצאי שבת פר' "כי תבוא" בבית הכנסת ובית המדרש חניכי השיבות "בית שמעיה" בקרית באר משה רובע ג'

 

בעירנו יש קבוצה גדולה של אברכים חשובים שהינם תלמידים של מרן זצוק"ל ששתו מימימיו במשך שנים כשלמדו בישיבת "פורת יוסף" בעיר העתיקה ושמרו על קשר תמידי עם שיעוריו המפורסמים שהיה נוהג מידי תקופה לנסוע לביתם של תלמידיו ושם היו מתאספים האברכים והיו שומעים שיעורים בעיון ההלכה ב"משנה ברורה".

בעצרת שתתקיים במוצאי שבת יספידוהו הגאון הגדול רבי שלמה ידידיה זעפרני שליט"א אב"ד "כתר תורה", נשיא איגוד "עמלי התורה" ורב קהילת חניכי השיבות בארה"ק והיה תלמידו של הגאון רבי יהודה עדס שליט"א ר"י "קול יעקב".

הרב זעפרני זכה לקרבה אצל מרן זצוק"ל בעיקר לפני כשנתיים כשהתמנה להיות בוועדת הסמינרים ע"י מרן זצוק"ל.

בנוסף ישא דברים משמשו בקודש אחיינו הרב דוד בן שמעון שליט"א בנו של רבה של בני ברק הרה"ג רבי מסעוד בן-שמעון, כשנקרא אל הקודש ע"י מרן זצוק"ל כחצי שנה לאחר פטירת מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל ולא רצה לקבל עוזר מבחוץ ולכך הרב דוד בן-שמעון נבחר לתפקיד זה עד ליומו האחרון של מרן זצוק"ל והוא אמור לשאת דברים מתוך הקודש פנימה מה שזכה לראות בעשור האחרון.

העצרת תתקיים בבית המדרש רחוב האדמו"ר מבעלזא 14 בשעה 21:45.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן