פרסום ראשון

עכשיו זה רשמי: ש"ס תומכת ביחיאל לסרי לראשות העיר

אחרי יממה אינטנסיבית, במהלכה נפגש אמש אבי אמסלם פעמיים עם יחיאל לסרי וליבנו את הדברים, עלו השניים הבוקר לפגישה אצל יו"ר ש"ס אריה דרעי בסיומה הודיעו על תמיכה בד"ר יחיאל לסרי לראשות העיר

האחדות מנצחת. לסרי דרעי ואמסלם לפני רגעים ספורים

יממה לא פשוטה עברה על שני המחנות ערב חתימת התמיכה הרשמית. משקעי העבר ואי האמון המשותף לכל הצדדים גרמו לצירי לידה קשים, אולם בסופו של דבר האחדות ניצחה וש"ס הודיעה הבוקר רשמית על תמיכה בד"ר יחיאל לסרי לראשות העיר.

כבר בשעת בוקר מוקדמת יצאה השיירה לירושלים שם נפגשו עם יו"ר ש"ס אריה דרעי וסגרו איתו את כל הקצוות, לאחר שאמש נפגש אמסלם פעמיים עם לסרי בלשכתו והשניים ליבנו הדברים לאחר שיחה קשה בה שפך כל אחד מה שעל ליבו כשבסופה התחבקו השניים וסיכמו לצאת לדרך חדשה ומשותפת.

בפוסט שהעלה אבי אמסלם לאחר הפגישה המשולשת עם דרעי נכתב:

״תושבי אשדוד היקרים והאהובים,

יצאנו למסע ההתמודדות לראשות העיר בתום קדנציה מורכבת ולא פשוטה. במסע הזה היו עליות ומורדות, אך לכל אורך הדרך, מרגע ההחלטה להתמודד ועד לרגע זה, המטרה היתה אחת ויחידה – לעשות טוב לעירנו אשדוד ולתושביה הנפלאים.

לצד המטרות הברורות והשאיפות הנכונות שלנו, לא ניתן היה להתעלם ממה שקורה בחוץ – המלחמה המתנהלת שעדיין גובה מכולנו מחיר יקר מדי יום, הפילוג בעם ששוב מתגבר ושובר שיאים והשסע בין הציבורים בעיר שאותו איננו מוכנים לקבל. האחדות מתבקשת והיא מוטלת בראש ובראשונה עלינו כנבחרי הציבור.

לאור כל זאת ובעצה אחת עם יו"ר תנועת שס הרב אריה דרעי הי"ו וכאיש תנועה הנאמן לדרך, נפלה בחלקי הזכות לעשות את המעשה הנכון בעת הזו – לוותר על התמודדותי לראשות העיר ולהעביר את תמיכת תנועת שס לראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי – למען האחדות, למען השלום ולמען טובת העיר אשדוד. אין זה סוד שהיו בינינו חילוקי דעות אך הם שייכים לעבר, כעת אנחנו יוצאים לדרך חדשה ומשותפת מתוך אהבה ואחווה אישית ומתוך הבנה שזה הדבר שהציבור זקוק לו בעת הזו.

בפרשת השבוע נקרא על בגדי אהרון הכהן שהיה אוהב שלום ורודף שלום ושממנו אנו למדים יותר מכל על מידת הוויתור, אני גאה בכך שבשעה זו ידענו להניח הכל בצד, לעשות את הדבר הנכון לעיר ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר כהנהגה.

אני וחבריי לסיעה נמשיך לעמוד לימינכם תושבי העיר ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר כפי שעשינו עד כה. תנו לנו את הכח להמשיך את הפעילות למענכם ובשבילכם.

בעזרת השם יחד ובאחדות השורות ננצח ונביא בשורה חדשה לעיר.

שלכם תמיד, אבי אמסלם״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
8 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
8 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
השכל גבר על הרגש כוחנו באחדתנו
5 חודשים לפני

שהחיינו וקימנו והגיענו לזמן הזה
שפתחתם את הכתבה לתגובות

יוסי
5 חודשים לפני

מזל טוב לעיר אשדוד

עמרם כנפו
5 חודשים לפני

אני שמח למאן מרן ולא אבי אמסלם וכך צריך להיות ללכת בדרך התורה ולא הפוליטקאים

חיים אמסילי
5 חודשים לפני

אשרינו שגם אצלינו בעיר יש אחדות
סוף טוב הכל טוב

משה
5 חודשים לפני

מה שחשוב בסוף זה האחדות שלנו אשדוד זה עיר של אחדות ושתישאר ככה אמן

שרוליק
5 חודשים לפני

איזה בדיחה הוא יצא הוא וכל הסובבים אותו בזחילה הם באו ללסרי כל הכבוד ללסרי עשו לו עבודה יסודית וטובה

אבי
5 חודשים לפני

אבי עשה הכול כדי להוביל ולקבל יותר תפקידים חשובים תרשמו לא טעיתי

ניס
5 חודשים לפני

טוב מקבלים אבל בבקשה ללא סחטנות

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן