100 יום בשבי החמאס

עיריית אשדוד מצטרפת לשביתת 100 הדקות – כל הפרטים

היום בשעה 11:00, במלאת 100 ימים למלחמה ולשהותם בשבי של החטופות והחטופים, בהם עמית בוסקילה שלנו מאשדוד, תיפסק העבודה בעיריית אשדוד למשך 100 דקות - לאות הזדהות וקריאה לממשלת ישראל לעשות כל הנדרש להשיבם הביתה

100 ימים בהם מוחזקים בשבי בידי האוייב האכזר, חטופים וחטופות רבים, אחינו ואחיותינו, ילדים נשים וגברים , בהם חולים וקשישים, בתנאים תת-אנושיים, ובסכנת חיים מיידית . 100 ימים בהם אנו מתבשרים מדי יום בשורות קשות, פעם אחר פעם, על אבידות רבות של חיילים וחיילות, אזרחים ואזרחיות.

ההחלטה המשותפת של ראש העיר – ד״ר יחיאל לסרי, ויו״ר ועד העובדים – איריס נפתלי ומנכ״ל העיריה אילן בן עדי – היא שבשעה 11 בבוקר נעצור את העבודה, ונצטרף ליוזמת ההסתדרות הכללית, להתעוררות כללית, בקריאה לממשלת ישראל לפעול בכל דרך אפשרית להשיב את החטופות והחטופים הביתה, טרם יהיה מאוחר.

בתפילה ותקווה לחזרת החטופים.ות להחלמת הפצועים, ולשלום חיילי וחיילות צה״ל.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הגיב לציון 100 הימים:

100 ימים חלפו מאז שבעה באוקטובר, 100 ימים קשים מנשוא, עטופים בתפילה ובכאב עצום על החיים שנגדעו, על האחים והאחיות שלנו שנמצאים כבר 100 ימים בשבי, בהם גם עמית בוסקילה שלנו שעיר שלמה מחכה לשובה.

גם היום, אסור לנו לשכוח את העובדה הפשוטה שאנחנו במצב מלחמה, מלחמה ארורה שבה גם העיר אשדוד איבדה מבניה ובנותיה היקרים והטובים, חיילים ואזרחים, פצועינו מחלימים בבתי החולים ולוחמינו ולוחמותינו נמצאים בחזית ברצועת עזה, בגבול לבנון, וביהודה ושומרון.
אסור לנו לשכוח איך דקות אחרי היוודע הטבח, נזכרנו שאנו עם אחד, חילונים דתיים וחרדים, צעירים וותיקים, אשכנזים וחילונים, ימין שמאל ומרכז. עם ישראל בתפארתו.

ראינו את תושבי העיר פועלים ללא הפסקה, מתנדבים, מסייעים. בני ובנות הנוער נרתמו לטובת התושבים, דאגו לחיילים ולחיילות, לאוכלוסיות הוותיקות שבעצמן יצרו מיזמים מרגשים. מרגש מאוד רק לדבר על זה – עורף מאוחד וחזק.

הזמר עידן עמדי נפצע קשה במהלך פעילות מבצעית, והמסר שלו מיד כשהתעורר היה שכולנו נמשיך להיות מאוחדים, שלא נתפרק מבפנים. גיבור ישראל סופר סטאר שיכל להישאר בבית, התגייס כחייל מהשורה להגן על העם והמולדת, והוא בוודאי יודע היטב שהביטחון שלנו, העירוני והלאומי, בנוי ויציב רק על השותפות בינינו, על כך שנהיה יחד, שלא נשכח לרגע את מה שקרה לנו כשבחרנו בפילוג על פני האחדות.

אשדוד היפה שלנו התאחדה והיא עדיין מאוחדת, מתוך הבנה שמדובר במלחמת תקומה של ממש. זו לא מלחמת העוטף, לא הדרום ולא הצפון, זו המלחמה של כולנו. את הכוחות אנחנו צריכים לתעל לעזרה הדדית, לעטוף את המפונים, את הגיבורים והגיבורות שלנו, לא לבזבז זמן בהתנגחויות משיקולים צרים.

אנחנו נמשיך לבנות, לנהל את העיר באחריות ובשיקול דעת, להעניק ביטחון, לתמוך בעסקים, בתושבים, למצוא פתרונות אמתיים להבטחת ביטחון התלמידים והתלמידות, ולתת לחיילות והחיילים שלנו בית חם לחזור אליו – בית מאוחד.

האחדות זו הבחירה שלנו למען מדינתנו חיילנו וכוחות הביטחון, ממש כפי שהיינו במעמד הר סיני שם "ויחן שם ישראל, כאיש אחד בלב אחד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן