הפנים היפות של ישראל

עידן ארמוזה – המצטיין השבועי של סניף אשדוד

הוא זמין בכל שעות היממה והטיפול בקריאות אצלו תמיד בקצב גבוה, גם בשעות מאוחרות ולמרות הקשיים אין אצלו ויתורים ובשבוע האחרון הוא זכה בתואר "המצטיין" איך לא וגם, המספרים נחשפים כאן לראשונה

עידן ארמוזה- מצטיין

נתחיל מהתחלה, ארגון "ידידים" הוקם בשנת 2006 ומאז מעניק סיוע בשלל תחומים, ביניהם: סיוע בפנצ'ר התנעת רכבים, מילוי מים/שמן/דלק, פתיחת רכבים נעולים, חילוצי שטח, חילוץ תינוקות שננעלו ברכבים ועוד 24 שעות ביממה לא כולל שבתות וחגים.

סניף אשדוד הוקם אי שם בשנת 2009 מתוך צורך שעלה מהשטח כמו במקומות אחרים בארץ על ידי מנהלי הארגון.

כיום מנהל את סניף אשדוד ביד רמה ליעד פרץ (38 נשוי +2) תושב אשדוד ובראיון איתנו, הבנו, כמה עצום היקף הפעילות.

 

שאלת השאלות איך אתם מצליחים לתחזק ולתפעל סניף כל כך פעיל? יש כמויות של ציוד, יש צרכים של מתנדבים, מן הסתם יש מי שיושבים במשמרות 24\6, איך אתם מחזיקים את כל זה?

 

יש ברוך ה' אנשים ובעלי עסקים שמכירים מקרוב את הפעילות ושמחים מאוד לתרום בין אם זה בכסף, ציוד או במשמרות חילוץ. הסיוע הרב מגיע דרך חיבור למגזר העסקי והשלישי וכמובן, המתנדבים עצמם בשטח שבלעדיהם כלום לא היה קורה. בנוסף, אחת לחודש אנחנו יוצאים לפעילות חשיפה, הסברה וגיוס מתנדבים חדשים, לעיתים זה מתבטא במופעים גדולים שיש בעיר, באירועים הומי אדם ובמתחמי הקניות הגדולים לקראת סוף השבוע.

 

מימין לשמאל שלומי הרוש סג"מ לכיש, ליעד פרץ מנהל סניף אשדוד ושרון מוזס כונן מצטיין בפעילות חשיפה לציבור.

 

אני האמת, גם קיבלתי על עצמי להיות מתנדב שלכם לאחר שאני בעצמי קיבלתי סיוע מכם, אני רואה שיש כמות של קריאות פשוט בלתי נתפסת כל הזמן, תוכל להכניס אותנו קצת למספרים ולכמויות? 

כן בשמחה, הארגון כולל 43,000 מתנדבות ומתנדבים מכל הארץ ומכל גווני הקשת בחברה הישראלית.

סניף אשדוד בלבד מונה כ800 מתנדבים.

כמות המקרים בשנה עומד על כ400,000 (!!!) אם זה פנצ'רים, הנעות, חילוצים, ילדים שננעלו ברכב ועוד ועוד.

ב3 שנים האחרונות חילצנו בכל הארץ למעלה מ 5,000 ילדים שננעלו ברכב וחייהם ניצלו.

 

השבוע זכה במצטיין החודש איש מייוחד במינו – עידן ארמוזה. עידן לא מוותר על אף קריאה ושומר על קצב גבוהה של סגירת אירועים בהצלחה, אין סיכוי שעידן יסגור קריאה ללא הצלחה אם לא מדובר באירוע חריג, הוא מחייג אל צוות הניהול בכל שעה ותמיד שמח ללמוד איך הוא יכול לעזור במצבו לאנשים אחרים למרות המוגבלות פיזית המסוימת והמיוחדת שלו. ההודעה על הזכייה פורסמה בהתרגשות מיוחדת במוצאי שבת האחרון. כולנו שמחנו לשמוע על כך כי זה מגיע לו לכולי עלמא. עידן נותן את כל כולו בהתמסרות למען הכלל ולא רק הוא, גם אשתו מצטרפת אליו באופן קבע ולשניהם זכויות רבות שאין לתאר.

 

עידן ארמוזה ונוות ביתו ברכבם שכל כולו לחסד

 

יש מתנדבים פעילים רבים שפעילותם מורגשת לאורך כל היממה ובדגש על השעות שכולנו ישנים, כמו, עובדיה אלגרבלי מסייע באופן קבוע בשטח וגם בתמיכה טלפון לכוננים בשטח, כולם יודעים שעובדיה זמין 24 שעות.
והוא לא היחיד, יש עוד רבים וטובים אחרים שעושים ימים כלילות עבור תושבי העיר והסביבה ואני לא אנסה למנות את כולם כדי לא לפספס חלילה את אחד מנשמות הטהורות שיש לנו בסניף.

 

אני רוצה לנצל את הבמה הזו למספר אנשים חשובים בהקשר הזה, כמו בכל רכב שנוסע על הכביש, כל העשייה מורכבת מאנשים שאם תחסיר אחד מהם, העסק לא יתגלגל כמו שצריך, זה מתחיל במנכ"ל האירגון מר ישראל אלמסי וסגנו מר לייזי שטרן שהם המנוע וההגה של כל הארגון, ממשיך במנהל מחוז דרום אלעד מאיר וסגנו אוראל לנגר שהם הנהג והשלדה של הרכב, יוסי סוריה שהוא מערכת ההילוכים שגורמת לכל החלקים לעבוד בתיאום מושלם, מנהל מרחב לכיש שמואל לסרי, סגנו שלומי הרוש, נועם חרצק סג"מ אשדוד וג׳רמי ברדוגו אחראי מתנדבים שלנו שהם בעצם גלגלי החסד שנמצאים תמיד בשטח, איתן כהן אחראי ההדרכות שלנו שהוא ספר הוראות מושלם לכוננים שלנו וכמובן הדלק שבלעדיו שום דבר לא יתקדם הם המתנדבים המשובחים שלנו שעושים עבודת קודש בשטח ביום ובלילה, בקיץ ובחורף בזמן שלום ובזמן מלחמה.

 

המתנדב אלי הופמן אוחז בילד שנשכח ברכב וחולץ

 

אנא, שימו לב, לא שוכחים ילד ברכב!

  • בכל יציאה מהרכב פותחים את הדלתות האחוריות לוודא שאף ילד לא נשאר ברכב.
  • משאירים במושב האחורי תיק, טלפון או מחשב נייד או את מפתחות המשרד.
  • בסוף כל נסיעה מעדכנים את בן/בת הזוג שהגעתם ליעד.
  • מי שיכול שיתקין תזכורת בנייד.

לבקשות סיוע או להתנדבות – מוקד ידידים זמין 24/6 בטלפון 1230 ללא כוכבית

צילום: דוברות ידידים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן