נָגִיל וְנָשִׂישׂ בְּזֹאת הַתּוֹרָה

עד שיאיר הבוקר: שמחה וריקודים במעמד הכנסת שני ספרי התורה

הכנסת שני ספרי תורה לבית הכנסת המפואר "מעם לועז" במרינה: שמחה וריקודים עד לפנות בוקר לכבודה של תורה במעמד הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא ואורח הכבוד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי

במעמד מיוחד ומפואר התקיים בראש חודש אייר מעמד הכנסת שני ספרי תורה, שהוכנס ברוב פאר והדר לבית הכנסת וקהילת "מעם לועז" במרינה, ע"י מקים ומיסד המקום מקים עולה של תורה מר אילן אדרי הי"ו שנכתב לע"נ בעל ה"מעם לועז" רבי יעקב כולי זיע"א והמנוח אבי אברהם חסון ז'רמון ז"ל.

המעמד התקיים באולמי "עדיה" בעיר יבנה. משעות הצהריים החל מעמד כתיבת האותיות האחרונות בספר התורה, ע"י רבנים מכובדים וראשי הקהל בבית הכנסת "מעם לועז". את האותיות האחרונות התכבד הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא שליט"א רב ק"ק "תפארת רפאל" ורבה של הסיטי וידידו של יוזם הארוע הגדול לכבודה של תורה מר אילן אדרי הי"ו.

עם סיום כתיבת האותיות בספרי תורה וסיום תפירת היריעות והכנסת ספרי התורה לארגז מוכסף ומפואר בבחינת 'זה ק-לי ואנווהו', יצאו במעגלים, שירה וריקודים המון חוגג בהשתתפות המונים לכבודה של תורה כשממול שר ופייט הרב דוד חזן איש מירון שהגיע במיוחד ממירון למעמד הגדול לאחר שבעל השמחה ידוע כמחובר בכל ליבו ונפשו לציון התנא הרשב"י זיע"א.

לאחר תפילת ערבית הקהל הרחב היסב לסעודת מצוה גדולה ומכובדת.

בשולחן המזרח נראו הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא שליט"א הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הי"ו, עו"ד מר גבי כנפו יו"ר מועצת העיר, הרה"ג ר' משה בונם מינץ ראש כולל "זרעים". הרבנים נשאו דברי תורה במעלת מצוה יקרה זו של כתיבת ספרי תורה ובירכו בחביבות רבה את חתן השמחה מקים עולה של תורה ומוקיר ורחים רבנו מר אילן אדרי הי"ו שיזם את כל המעמד לכבודה של תורה.

את הערב הנעימו בשירות ותשבחות ובעיקר עם שירים לכבוד התנא רשב"י זיע"א, הפייטן העולמי בנימין בוזגלו ועימו יחד החזן יעקב אבוחצירא.

במשך כל הערב עד השעות הקטנות של הלילה, ערכו שירה וריקודים במעגלים יחד עם שני הספרי תורה, כשהציבור כולו משתתף כל העת בשמחה.

כשעה לפני עלות השחר בעת שהסתיימה השמחה, הגיעו קבוצה של מנין אנשים עם ספרי התורה לבית הכנסת המפואר "מעם לועז" במרינה וערכו שבע הקפות בבית הכנסת עם אמירת "מזמור לדוד" כנהוג והכניסו את ספרי התורה החדשים להיכל ארון הקודש בזה אחר זה.

בתום המעמד, ננעל ערב קדוש ונשגב זה מתוך תחושה עילאית וחיזוק על מעלת ערך וסגולת התורה הקדושה והכנה לקראת מתן תורה, אשר וודאי ייחרט בלבם של כל המשתתפים הרבים זמן רב.

גלריה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן